pitbul Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) Ik heb net gta sa geherinstalleerd maar hij blijft een gta sa.exe fout geven mijn pc kan hem wel aan want hij deed het eerst wel wat moet ik doen Bewerkt: 23 april 2009 door pitbul Reageren
MFCL Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Is dit de eerste keer dat je mod? Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Ja hoor..als je vaker mod wordt je spel resistent/immuun tegen bepaalde errors Nee, maakt niet uit. Als je hebt gemod, raad ik je aan even deze patch te downloaden en op te starten. Volg de stappen en je zult als het goed is dan wel kunnen modificeren. Succes! Reageren
pitbul Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2009 het is gelukt ik heb veel mod gedaan met sami dus ik kon ze weer makkelijk uninstallen Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Dan zou ik die modificaties niet meer met SAMI installeren, want dat programma wil nog wel eens problemen (zoals je nu wel hebt gemerkt, hoop ik) opleveren. Een beter alternatief is het programma IMG Tool, wat in de downloaddatabase van GTAGarage te downloaden is: klik hier. Het zal nog ingepakt zijn met WinRAR, dus pak het daar eerst even mee uit. Vervolgens kun je deze tutorial van Flying Dutchman doorlezen, waarin wordt uitgelegd hoe IMG Tool werkt. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.