Barcelonagek Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2009 Hallo, Ik heb een vraag kan je via je ps3 ook dingen downloaden zoals: wat ik gezien had een model van een scooter of een auto. Of a snow model van liberty city. Of kan dit alleen maar via de pc.Want kan je niet gewoon op ps3 naar internet deze site toegaan.En ergens dat soort dingen downlaoden?? MVG, Barca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2009 Dat heet een mod. En alleen de PC versie is moddeble, De 360 ook een klein beetje, maar daar heb je een (illigaal) omgebouwde console voor nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 Was het maar zon feest dat we mods konden downloaden op de ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 Inderdaad, ik zit regelmatig op het SA modding forum, en ik wou dat ik op mijn PS3 ook kon modden... Zelf mods maken, en maps maken lijkt me echt super! Alleen kan het niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.