mike23 Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 Hallo allemaal, ben nieuwe hier en heb een vraagje, Ik heb dus gta 4 op de ps3 maar de kermis die in het spel zit gaat die wel een keer open? of blijft dat dicht? Alvast bedankt Groetjes Mike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 Hallo allemaal, ben nieuwe hier en heb een vraagje,Ik heb dus gta 4 op de ps3 maar de kermis die in het spel zit gaat die wel een keer open? of blijft dat dicht? Alvast bedankt Groetjes Mike Speel het spel en je zal het zien Als je geen geduld hebt om het spel eerst te spelen staat hieronder de spoiler Nee helaas blijft de kermis dicht!![/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelonagek Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 jah ik vind het wel jammer het zou wel heel leuk zijn.Of dat er een pretpark staat waar je in kan. Ik zou het wel heel gaaf vinden.Wie weet voor de volgende GTA's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 (bewerkt) De kermis blijft idd dicht[/font] SUPER SPOILER er zit een flying rat[/font]. De kermis bestaat ook echt. Bewerkt: 24 april 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 De kermis blijft idd dicht[/font] SUPER SPOILER er zit een flying rat[/font]. De kermis bestaat ook echt. Istie daar dan ook dicht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 Er zijn ook veel Easter Eggs te vinden. Als bijvoorbeeld op de Mini-golf baan loopt, zie je de 'Biggest Cock' uit SA terug, en het hotel waar je in verblijft in VC. Zo heb je nog wat van die verwijzingen, en het pretpark is natuurlijk gebasseerd op een ander pretpark in NY, dus dat is ook een kleine Easter Egg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike23 Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 Oke bedankt allemaal,weet ik voldoende. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 Je kan trouwens wel met een motor/auto in de achtbaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Met een moter is het makkelijk, Maar als je met een auto in de achtbaan wilt moet je wel uitkijken dat je niet teveel snelheid maakt. Want als je dan een paaltje van het hekwerk raakt vlieg je door de vooruit of van je moter af, En in het ergste geval val je dat hele eind naar beneden en dan ben je bewusteloos. 333 ste bericht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike23 Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 Met een moter is het makkelijk,Maar als je met een auto in de achtbaan wilt moet je wel uitkijken dat je niet teveel snelheid maakt. Want als je dan een paaltje van het hekwerk raakt vlieg je door de vooruit of van je moter af, En in het ergste geval val je dat hele eind naar beneden en dan ben je bewusteloos. 333 ste bericht oke dat wist ik weer niet dat je met motor of auto erin kon haha, van de week eens proberen. nog meer leuke dingen? pd gefeliciflapstaart met je 333 bericht groetjes mike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 zo een spoiler is het niet, het staat ook gewoon in het boekje, dat de kermis een oude verrote plaats is wat niet meer open gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 zijn er geen files achter gelaten die de kermis wel laat werken. net zoals de files van the lost and damned. misschien dat we hem dan kunnen activeren met een mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 zijn er geen files achter gelaten die de kermis wel laat werken. net zoals de files van the lost and damned. misschien dat we hem dan kunnen activeren met een mod Ja dat zou wel leuk zijn, alleen zal dat ten vroegste binnen een jaar zijn denk ik. zoals bij VCS in dat reuzerat gaan, lekker genieten van het uitzicht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.