Jump to content

The Tail Bagging the Dogs?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, bij de missie 'The Tail Bagging the Dogs' moet je in opdracht van 'Wade Heston' (De politie officier) 2 gram coke naar hem toe brengen. Dat heb ik gedaan en dan moet ik allemaal gang members omgaan leggen. Ook dit lukt, maar dan moet je de auto van een gang member neerschieten. Lukt mij ook helemaal perfect, maar wanneer is de missie afgelopen? Ik heb die auto beschoten en de members erin vermoord, maar nu krijg ik geen opdracht meer. :?

Wat heb ik gedaan?

1. Ik kreeg een 1 star wanted level door een agent die ik vermoorde.

2. Members in de auto vermoord.

3. Members' auto gepakt.

4. Weggereden en politie afgeschud.

En nu krijg ik geen opdrachten meer. Ik ben volgens het spel nog steeds bezig met de missie. Nergens staat er 'Mission Complete' of iets in die richting. :?

Geplaatst:

Erg raar, want de missie zou afgelopen moeten zijn. Probeer de missie nog eens een keertje en kijk dan wat er daarna gebeurd. Nadat je de twee Koreanen in de wagen heb doodgeschoten, zou de missie afgelopen moeten zijn.

Geplaatst:

Hmm vreemd. Ik hem hem even op het prikbord opnieuw gespeeld en toen heb ik het volgende gedaan:

-alle underbosses gedood.

-Toen ze op het einde door hadden dat ik ze volgde reden ze weg.

-Ik heb ze toen op de kade waar ze helemaal in het begin weg rijden al klem gereden tegen de muur.

-Ik ben uit mijn auto gestapt en het ben in hun auto gestapt.

-Ik smeedt ze dus uit de auto, toen ben ik uitgestapt en heb ik ze dood geschoten.

-Mission Passed.

Ik heb nooit de politie achter me aan gehad.

Ik denk als je het nog een paar keer probeert dat het wel lukt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...