Jump to content

Clear The Pier

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan niet verder bij de missie ''Clear The Pier''.Als ik aankom in dat warenhuis en die ene gast gooit een granaat dan is alles nog goed maar dan begint het,je moet Chan zoeken in dat warenhuis maar voor ik hem gevonden heb ben ik meteen dood.Buiten neem ik alles mee van ''Health'' en ''Body Armor'' maar toch ga ik steeds dood.

Help please!

Alvast bedankt,

:cya:

Corneria

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp loopt de missie fout in het warenhuis. Je zegt dat je volle Body Armor en Health hebt, dus dat mag het probleem niet zijn. Ik raad je aan als wapen de Shotgun te selecteren, aangezien je hier met close combat te maken hebt, waardoor dit wapen erg effectief is en je de vijanden met 1 à 2 schoten kunt uitschakelen. Mocht het hierna nog niet lukken, dan opteer ik voor het behalen van een gouden medaille bij de Vigilante zijmissie, aangezien de beloning hierbij dubbele body armor is. Als je het einde van het warenhuis weet te bereiken, zal Chan het op een lopen zetten, en moet je hem eerst achtervolgen voor je hem kunt afmaken.

Geplaatst:
Als ik het goed begrijp loopt de missie fout in het warenhuis. Je zegt dat je volle Body Armor en Health hebt, dus dat mag het probleem niet zijn. Ik raad je aan als wapen de Shotgun te selecteren, aangezien je hier met close combat te maken hebt, waardoor dit wapen erg effectief is en je de vijanden met 1 à 2 schoten kunt uitschakelen. Mocht het hierna nog niet lukken, dan opteer ik voor het behalen van een gouden medaille bij de Vigilante zijmissie, aangezien de beloning hierbij dubbele body armor is. Als je het einde van het warenhuis weet te bereiken, zal Chan het op een lopen zetten, en moet je hem eerst achtervolgen voor je hem kunt afmaken.

Bedankt Svenie,

Nu is ie gelukt. _O_

:cya:

Corneria

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...