RobbieB Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Hey allemaal, ik heb de afgelopen weken een heel coole site ontdekt waar je gratis ringtones (MP3-Formaat) kan downloaden. Alle ringtones zijn gratis!!! Ik download die ringtones en zet ze dan om mijn MP3. Op de site kun je ook zelf ringtones uploaden, maar hiervoor moet je eerst een profiel hebben.
Djmaddox Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Dit is geloof ik illegaal/Reclame voor een andere site.
FerryN Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Je lijkt wel op de gastjes op youtube, die spammen ook rond naar andere sites. Dit mag overigs niet volgens de gtaforum wetten
Jowx Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Reclame maken voor een andere website is niet toegestaan, tenzij je er netjes voor betaald. Topic locked.
Dieko Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) Reclame maken voor een andere website is niet toegestaan, tenzij je er netjes voor betaald.Topic locked. Je magische krachten doen het niet Het topic is nog open. Bewerkt: 25 april 2009 door Dieko
Recommended Posts