riickzor Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 Kun je ook hoeren langs de weg oppikken of ergens anders weg halen zoals gta sa? Mvg, Riickzor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 WikiGTA, ook voor betaalde service. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
riickzor Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 Dankjewel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 je kan deze niet mee naar je appartement nemen zeker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 je kan deze niet mee naar je appartement nemen zeker? Nee, en dat is best wel jammer... Maarja zover zou een hoer denk ik niet gaan. Het zou juist leuk zijn als je een vriendin naar je eigen huis zou kunnen brengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 je kan deze niet mee naar je appartement nemen zeker? Nee, en dat is best wel jammer... Maarja zover zou een hoer denk ik niet gaan. Het zou juist leuk zijn als je een vriendin naar je eigen huis zou kunnen brengen. bwoa ja, naar haar huis, of je eigen het maakt niet veel uit voor mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Wat dit betreft is het spel wel realistisch, in het echt neem je een tippelteef ook niet mee naar huis, daar zijn bepaalde 'afwerkplekken' voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Maar in Nederland zie je ze toch niet langs de straat? En als je het dan toch in de auto doet gaat ie toch van de handrem . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Maar in Nederland zie je ze toch niet langs de straat? En als je het dan toch in de auto doet gaat ie toch van de handrem . in Nederland kan je meestal in de Rosse buurten van rotterdam, amsterdam protistuees vinden. Bijvoorbeeld op de wallen (hoe zou ik dat weten). In rotterdam had je daar een bepaalde straat voor maar die is ondertussen gesloten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 Misschien een idee voor een nieuwe GTA, hoeren achter raampjes . Ik vind het wel grappig dat je standjes kan kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 Misschien een idee voor een nieuwe GTA, hoeren achter raampjes . Ik vind het wel grappig dat je standjes kan kiezen. dan zou je al met bordelen moeten gaan werken i.p.v stripclubs? geef mij dan maar die stripclubs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 Allebei kan toch ook . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 In GTA IV staan ze ook achter raampjes . Alleen kun je ze van buiten niet zien van binnen in de Strip Club wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 Zou inderdaad wel leuk zijn, dat je een hoer me naar huis kon meenemen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 Zou inderdaad wel leuk zijn, dat je een hoer me naar huis kon meenemen... Of je koopt er 1 voor 500 $ Zou wel hard zijn haha. In amerika staan ze toch niet achter glas? Als we hier geen buurt hadden "zoals" De Wallen liepen ze hier ook op straat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.