Jump to content

Ik weet niet waar ik mijn mod moet plaatsen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Nadat ik een mod heb gedownload weet ik niet in welke map ik hem moet plaatsen (het is een weapons-mod en eentje die CJ in Leon Kennedy verandert). Hoe zorg ik ervoor dat ik die kan toepassen in mijn spel?

Bedankt.

Geplaatst:

Hmm, niemand die hem helpt. Ik help dan wel even.

Hoe installeer je mods in het spel?

Stap 1

Ten eerste moet je San Andreas Downgraded, of San Andreas V1 hebben.

Hoe kan je zien welke versie je hebt?

Als je in het hoofdmenu komt, zal je rechtsonderaan, indien je San Andreas V2 hebt, V 2.0 zien staan. In dat geval zal je je spel moeten downgraden met dit programmaatje.Indien er niks rechtsonder staat, kan jij modden.

Stap 2

Oke, nu heb je dus een geschikte San Andreas. Wat nu?

Nu zal je GTA3.IMG moeten gaan openen, in de map Models. Hiervoor heb je ook weer een programma nodig. Zelf gebruik ik Alci's IMG Editor, aangezien deze makkelijk in gebruik is, overzichtelijk en mooi. Download dat pragramma dus, en open het. Nu klik je op het mapje, wat betekent om te zoeken naar een IMG archief, wat Alci kan openen. Ga dus naar de Models map van San Andreas, en open GTA3.IMG.

Nu zal je een hele grote lijst zien met allemaal DFF en TXD bestanden.

Klik nu op het groene pijltje: IMPORT. Zoek nu naar jouw mod, en selecteer de TXD en DFF die jij gedownload hebt. Importeer ze.

Als je zeker weet dat je alleen maar wat hebt vervangen klik je op het Floppy, om het archief op te slaan. Als je iets hebt toegevoegd aan het archief klik je op het tandwieltje. Dan zal het archief opnieuw gebouwd worden, wat eventjes kan duren.

Stap 3

San Andreas opstarten, en kijken of het werkt :)

TIP: Als het laden blijft haken op ongeveer de helft, heb je iets fout gedaan in deze stappen.

Succes :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...