Exoit Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Ik vind robodude echt super vet!! Hij lijkt idd. wel op een droid van SW Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 OMG! Die skins zijn zo enorm vet! Ik kan niet wachten tot de release. Vooral box-dude en spook vind ik vet. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 De normale dude lijkt op een aardapppel Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Het zou ook geweldig zijn als je bijvoorbeeld game characters van andere games zou kunnen gebruiken als skin. Een voorbeeld van een character: Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Het zou ook geweldig zijn als je bijvoorbeeld game characters van andere games zou kunnen gebruiken als skin. Een voorbeeld van een character: *screen* Er is al wel een Master Chief mod voor GTA SA. Reageren
Puma Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Daarbij is het verboden om skins uit dergelijke games te gebruiken, omdat er een copyright van de uitgever op staat. Hetzelfde geldt voor auto's uit NFS games etc. Binnenkort een aliënnetje in een ruimtescheepje dat robot benen- en armen heeft.. Reageren
viccie211 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Ik wacht nu al op de screens!! Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Ik zie er naar uit om meer te zien Puma Gisteren heb ik voor het eerst een wandelende grijze kubus gekregen ( ) en nu vraag ik me af hoe selecteer je al die verschillende delen van het lichaam? Als ik bijvoorbeeld het hoofd selecteer en erna zijn nek heb ik altijd vertices mee van zijn hoofd of andere.. Tom Reageren
Puma Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Gewoon netjes selecteren, desnoods vertex voor vertex.. Gang mod: Toekomst-gang: Robots, droids etc. (robodude, ufo-dude en ???); Griezel-gang: Spoken etc. (bloody ghost, evil bin en ???); Fantasie-gang: Ietwat kinderachtige models (the Dude, ??? en ???). Reageren
Timske Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Lopende prullenbak You are a Genius!! Misschien voertuigen voor al die gangs? KUTGW Reageren
Puma Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) Misschien voertuigen voor al die gangs? Ssssjjtt Ingame.. En andere textures voor Dude: Bewerkt: 8 juni 2009 door Puma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.