Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

12

• Timske

5

• Basssss

4

• Flashingdemon666

3

Geplaatst:

Dat ligt dus niet aan de textures, maar aan een instelling in 3dsMax. Gelukkig ben ik met hulp van Beagle erachter gekomen wat dat was (heb qua texturing nul verstand van 3dsMax) en heb ik het gefixed. Ter vergelijking:

Voor:

98585911.jpg

Na:

diffusefix.jpg

Veel beter ^_^.

Geplaatst:

Wat meer comments zou leuk zijn.. Ik heb gisteren de film 'WALL-E' gezien. Fantastische film, beste animatiefilm die ik tot nu toe gezien heb. Als je de film nog niet gezien hebt, KIJKEN!! Als je 'm al wel gezien hebt, herken je EVE vast:

26972758.jpg

33013402.jpg

77448340.jpg

75893263.jpg

39398866.jpg

67071656.jpg

EVE is de 'vrouwelijke' robot waar WALL-E verliefd op wordt. Kijk de film :D !

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben het met je eens Puma. Wall-E is de beste animatiefilm ooit! Als het niet gewoon de allerbeste film ooit gemaakt is! Ik kan dus ook echt niet wachten tot je de EVE mod released.

Bewerkt: door Flashingdemon666
  • 2 weken later...
  • 1 year later...
Geplaatst:

Graag in het vervolg naar de datum van de laatste post bekijken.. Hij was namelijk van juni 2009, niet echt de moeite om nog te reageren. Tenzei het belangrijk is, en dat is het niet. Als je vragen hebt over dit project, graag dan de topicstarter te contacteren via PM. :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...