thijs4555 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 ik zou wel eens een superman pak willen hebben is daar een code voor?? of is het een mod? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 nee is er niet,er is volgensmij wel een mod voor Reageren
K.O. Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) Deze bekende mod kun je hier downloaden en als je niet precies weet hoe je 'm moet installeren, kun je deze tutorial eens doorlezen. Edit: Sorry, had niet gezien dat het over de PS2 ging. Bovenstaande links zijn slechts voor de PC bruikbaar. Bewerkt: 30 april 2009 door K.O. Reageren
FireFighter Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Ik moet je teleurstellen, alleen de Computer versie van GTA:SA is moddable. Je kan alleen maar savegames downloaden voor de PS2. Reageren
Beagle Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Ik moet je teleurstellen, alleen de Computer versie van GTA:SA is moddable. Je kan alleen maar savegames downloaden voor de PS2. Je kan het wel modden, maar dan moet je PS2 omgebouwd zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.