thijs4555 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 ik zoek al heel lang naar een RC helicopter maar ik zie hem nooit is het een mod of cheat? Reageren
K.O. Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Er bestaan 2 RC Helicopters in San Andreas: de RC Raider en de RC Goblin. Beide helicopters komen voor tijdens de missieNew Model Army van Zero. Ze zijn normaal gesproken niet op een andere manier te verkrijgen in het spel, maar aan de hand van mods is het verkrijgen van een dergelijke helicopter wel mogelijk. Of zo'n mod reeds bestaat weet ik echter niet. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 ik zoek al heel lang naar een RC helicopter maar ik zie hem nooit is het een mod of cheat?Beide zijn geen modificaties noch cheats. Met een cheat-device kan je ze misschien in je PS2-spel krijgen. Maar je hebt er helemaal niets aan, beide RC helikopters zijn buiten missies om niet te besturen. Je kan niet instappen en je krijgt geen afstandsbediening o.i.d..Beide helicopters komen voor tijdens de missieNew Model Army van Zero.Tijdens 'Wear Flowers in Your Hair' zal Zero er ook met één aan het spelen zijn als je 'm ontmoet.Of zo'n mod reeds bestaat weet ik echter niet.Wat dacht je van een carspawner? Maar dat werkt niet voor de PS2. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Wat dacht je van een carspawner? Maar dat werkt niet voor de PS2. Je kan ze wel spawnen maar vervolgens kun je er niet in stappen. Er was wel een manier maar ik weet niet meer hoe. Reageren
K.O. Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Wat dacht je van een carspawner? Maar dat werkt niet voor de PS2. Natuurlijk had ik daar wel aan gedacht, maar heb je al eens geprobeerd een RC voertuig te spawnen met een carspawner? Ik kan het je niet garanderen momenteel, maar de kans dat je dan gelijk weg kunt vliegen in dat ding lijkt me klein. Er komt namelijk wat meer SCM-code bij kijken. Ik heb net het script van de missie New Model Army eens bekeken en er zijn wel een aantal verschillen op te merken met 'gewone' voertuigen. Met name deze regel (275677 bij mij) lijkt me vrij essentieel: 0715: put_player $PLAYER_CHAR in_RC_mode_in_car 70@ // on foot version Met de Opcode Search Tool zoeken naar RC_ laat al snel zien dat er meer opcodes zijn die het een en ander regelen wat betreft de RC voertuigen. Aan de hand van SCM/CLEO mods kun je dus wel in de gewone wereld met de RC voertuigen spelen, maar zo simpel als even het voertuig spawnen is het helaas niet. Edit @ Koetje: Oeh, daar heb ik niet van terug. Maar toch... waarom zou je anders zo'n helikopter willen zien/vinden? Bewerkt: 1 mei 2009 door K.O. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Dit topic ging vooralsnog niet om het besturen van de RC helikopters, maar puur over het zien, vinden cq. tegenkomen ervan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.