Jump to content

Politie-uniform

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik ben aan het daten met Barbara, omdat ik graag het politie-uniform wil krijgen. Maar maakt het eigenlijk uit waar je heen gaat. Ik heb gemerkt dat ze niet houdt van fast-food restaurants, ze wil echt dineren.

Mijn vragen:

- Maar maakt het uit voor de relatie als je gaat dineren (dichtbij) of ergens wat verder weg gaat?

- Waar kan je dansen? Of is dat niet mogelijk?

Ik hoop op reacties.

P.S. Ik hoop dat dit onderwerp in het goeie subforum staat?

Geplaatst:

Dat kan je hier zien. Of je ver weg of dicht bij dineert maakt niet uit. Je kan soms dansen tijdens dates, maar niet altijd.

Geplaatst:

Als je een dans date hebt, kan je dansen op de plaats die staat aangegeven met een blauwe stip op de radar.

Geplaatst:

Ik raad je af om te gaan dansen met Barbara; beide clubs waar je naartoe zou kunnen gaan liggen nogal ver van El Quebrados af (San Fierro of Las Venturas). Je zou eerst je spel kunnen bewaren voordat je met haar uitgaat, als ze dan wilt dansen laad je je spel opnieuw en probeer je het nogmaals totdat ze een andere date uitkiest (rijden of eten).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...