fatty owl Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Dit staat bij wapens: Vulcan Mini Gun Dit geweldige wapen is je beste vriend. Gemaakt om gigantische en sublieme kogels met een gigantisch bereik af te vuren. Dit wapen is gemaakt voor totale vernietiging van het doelwit en rondom. Ondanks de grootte en het gewicht, is het wapen goed genoeg om mee te nemen, en af te vuren in de straten van San Andreas. Politie die gealarmeerd wordt voor het afschieten van dit wapen zal gelijk de SWAT oproepen om dit af te handelen. Een geweldige stukje metaal, gemaakt door gedreven experts die alles precies zo gemaakt hebben, dat, zelfs als je niet schiet, een geluid maakt waardoor blijkt dat het een machtig wapen is. Hou R1 ingedrukt om te mikken, en druk op L1 om te schieten. Politie die gealarmeerd wordt voor het afschieten van dit wapen zal gelijk de SWAT oproepen om dit af te handelen Dat is bij mij nooit?? Reageren
jah dag hoor Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Dit staat bij wapens:Vulcan Mini Gun Dit geweldige wapen is je beste vriend. Gemaakt om gigantische en sublieme kogels met een gigantisch bereik af te vuren. Dit wapen is gemaakt voor totale vernietiging van het doelwit en rondom. Ondanks de grootte en het gewicht, is het wapen goed genoeg om mee te nemen, en af te vuren in de straten van San Andreas. Politie die gealarmeerd wordt voor het afschieten van dit wapen zal gelijk de SWAT oproepen om dit af te handelen. Een geweldige stukje metaal, gemaakt door gedreven experts die alles precies zo gemaakt hebben, dat, zelfs als je niet schiet, een geluid maakt waardoor blijkt dat het een machtig wapen is. Hou R1 ingedrukt om te mikken, en druk op L1 om te schieten. Politie die gealarmeerd wordt voor het afschieten van dit wapen zal gelijk de SWAT oproepen om dit af te handelen Dat is bij mij nooit?? klopt swat komt ook niet meteen , pas als je genoeg sterren hebt. Maarre boeit dat wat ofzo? beetje onzinnig om er een topic voor te openen vind ik Reageren
david Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Dit staat bij wapens:Vulcan Mini Gun Dit geweldige wapen is je beste vriend. Gemaakt om gigantische en sublieme kogels met een gigantisch bereik af te vuren. Dit wapen is gemaakt voor totale vernietiging van het doelwit en rondom. Ondanks de grootte en het gewicht, is het wapen goed genoeg om mee te nemen, en af te vuren in de straten van San Andreas. Politie die gealarmeerd wordt voor het afschieten van dit wapen zal gelijk de SWAT oproepen om dit af te handelen. Een geweldige stukje metaal, gemaakt door gedreven experts die alles precies zo gemaakt hebben, dat, zelfs als je niet schiet, een geluid maakt waardoor blijkt dat het een machtig wapen is. Hou R1 ingedrukt om te mikken, en druk op L1 om te schieten. Politie die gealarmeerd wordt voor het afschieten van dit wapen zal gelijk de SWAT oproepen om dit af te handelen Dat is bij mij nooit?? klopt swat komt ook niet meteen , pas als je genoeg sterren hebt. Maarre boeit dat wat ofzo? beetje onzinnig om er een topic voor te openen vind ik ik vind dit topic niet nutteloos hoor want ik wel graag ook die swat tank, heb hem maar één keertje kunnen gebruiken, bij end of the line uiteraard Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Dit staat bij wapens:Vulcan Mini Gun Dit geweldige wapen is je beste vriend. Gemaakt om gigantische en sublieme kogels met een gigantisch bereik af te vuren. Dit wapen is gemaakt voor totale vernietiging van het doelwit en rondom. Ondanks de grootte en het gewicht, is het wapen goed genoeg om mee te nemen, en af te vuren in de straten van San Andreas. Politie die gealarmeerd wordt voor het afschieten van dit wapen zal gelijk de SWAT oproepen om dit af te handelen. Een geweldige stukje metaal, gemaakt door gedreven experts die alles precies zo gemaakt hebben, dat, zelfs als je niet schiet, een geluid maakt waardoor blijkt dat het een machtig wapen is. Hou R1 ingedrukt om te mikken, en druk op L1 om te schieten. Politie die gealarmeerd wordt voor het afschieten van dit wapen zal gelijk de SWAT oproepen om dit af te handelen Dat is bij mij nooit?? klopt swat komt ook niet meteen , pas als je genoeg sterren hebt. Maarre boeit dat wat ofzo? beetje onzinnig om er een topic voor te openen vind ik Nou...Het kan wel boeien. Want door sommige mensen kan dit gezien worden als een foutje. @ Fatty Owl Misschien kan je het naar Brokentable PM'en want aan de ene kant is het natuurlijk onzinnig om er een topic over te openen. En @ ja dag hoor. Je hebt inderdaad gelijk als je een kogeltje afvuurt zal niet gelijk het hele politiekorps achter je aan rennen. Dat gebeurd pas na een hele tijd. Bewerkt: 15 mei 2005 door BeatboxGamer Reageren
el burro Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Dit staat bij wapens:Vulcan Mini Gun Dit geweldige wapen is je beste vriend. Gemaakt om gigantische en sublieme kogels met een gigantisch bereik af te vuren. Dit wapen is gemaakt voor totale vernietiging van het doelwit en rondom. Ondanks de grootte en het gewicht, is het wapen goed genoeg om mee te nemen, en af te vuren in de straten van San Andreas. Politie die gealarmeerd wordt voor het afschieten van dit wapen zal gelijk de SWAT oproepen om dit af te handelen. Een geweldige stukje metaal, gemaakt door gedreven experts die alles precies zo gemaakt hebben, dat, zelfs als je niet schiet, een geluid maakt waardoor blijkt dat het een machtig wapen is. Hou R1 ingedrukt om te mikken, en druk op L1 om te schieten. Politie die gealarmeerd wordt voor het afschieten van dit wapen zal gelijk de SWAT oproepen om dit af te handelen Dat is bij mij nooit?? dat licht er aan hoeveel (schade) je maakt ze bedoelen er eigenlijk mee dat het heel makelijjk is om veel schade te maken dus krijg je sneller politie achter je aan dat de swat niet gelijk komt dat licht er dus aan hoeveel schade en paniek veroorzaakt als je bij VC de missie doet bij de biker gang met die gaos die je moet veroorzaken staat er ook een gaosmeter in je beeld dat heb je normaal niet maar het heeft wel verband met elkaar dus hoe meer gaos hoe sneller de SWAT komt Reageren
Trax Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Ha, dat heb ik getypt in Augustus/September 2004 denk ik. Zal binnenkort wel aangepast worden, al heeft het niet echt prioriteit .. Reageren
mrgangsta Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 waar krijg je die vulcano gun dan? Reageren
fatty owl Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 waar krijg je die vulcano gun dan? is een gewone mini gun en die vind je hier (heb ik gevonden in andere post) alle wapens Reageren
mrgangsta Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 (bewerkt) dankje heb hem nu (hij is vet gangsta ) Bewerkt: 22 mei 2005 door mrgangsta Reageren
lvpd Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Dit staat bij wapens:Vulcan Mini Gun Dit geweldige wapen is je beste vriend. Gemaakt om gigantische en sublieme kogels met een gigantisch bereik af te vuren. Dit wapen is gemaakt voor totale vernietiging van het doelwit en rondom. Ondanks de grootte en het gewicht, is het wapen goed genoeg om mee te nemen, en af te vuren in de straten van San Andreas. Politie die gealarmeerd wordt voor het afschieten van dit wapen zal gelijk de SWAT oproepen om dit af te handelen. Een geweldige stukje metaal, gemaakt door gedreven experts die alles precies zo gemaakt hebben, dat, zelfs als je niet schiet, een geluid maakt waardoor blijkt dat het een machtig wapen is. Hou R1 ingedrukt om te mikken, en druk op L1 om te schieten. Politie die gealarmeerd wordt voor het afschieten van dit wapen zal gelijk de SWAT oproepen om dit af te handelen Dat is bij mij nooit?? klopt swat komt ook niet meteen , pas als je genoeg sterren hebt. Maarre boeit dat wat ofzo? beetje onzinnig om er een topic voor te openen vind ik ik vind dit topic niet nutteloos hoor want ik wel graag ook die swat tank, heb hem maar één keertje kunnen gebruiken, bij end of the line uiteraard ik heb die swattank wel allens gepikt!!!! was wel een 20minuten aant schieten met de minigun eer hij kwam :ph34r: :ph34r: :ph34r: Reageren
fatty owl Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 :o dat kan niet, je kan hem alleen krijgen met ARMAX of met end of the line :o Reageren
zalm Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Sorry...Ik ben sinds gister nieuw hier maar ik heb een vraagje bij die minigun he waar kun je da munitie halen (kogels) dervoor want ik kan er maar 200 schiete en dan zijn ze op Alsjeblieft reageer hier op Reageren
fatty owl Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 (bewerkt) Sorry...Ik ben sinds gister nieuw hier maar ik heb een vraagje bij die minigun he waar kun je da munitie halen (kogels) dervoor want ik kan er maar 200 schiete en dan zijn ze op Alsjeblieft reageer hier op Als je hier klikt, zie je alle wapens in het spel liggen. dat kan wel handig zijn (zoek dan naar de plekken waar de Mini Gun ligt, en ga de minigun daar oppakken de makkelijkste manier om de minigun te krijgen: 1.speel de missies bij toreno uit 2. ga naar het huis van toreno 3. pak de Mini Gun 4. save daar, en dan komt de Mini Gun terug 5. blijf saven en pakken tot je genoeg kogels hebt. Bewerkt: 21 mei 2005 door fatty owl Reageren
mrgangsta Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Of als je met codes doet doe je gewoon de oneindig ammo code doen: L1, R1, Square, R1, Left, R2, R1, Left, Square, Down, L1, L1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.