Kedchup Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Kan iemand voor me aangeven op een kaart waar ik een brandweerkazerne kan vinden, met brandweerauto's uiteraard? Reageren
flippie13 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Ik heb er eentje gevonden! Als je in deze brandweerwagen gaat zitten strart wel een missie, dubbelklik op 'select' en de missie houdt op, en de brandweerwagen is van jou Vindplaats veel plezier Reageren
Kedchup Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Ik heb er eentje gevonden!Als je in deze brandweerwagen gaat zitten strart wel een missie, dubbelklik op 'select' en de missie houdt op, en de brandweerwagen is van jou Vindplaats veel plezier Kijk, dat was precies waar ik naar zocht. Hartstikke bedankt! Reageren
H995 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 er is er ook 1 aan het einde van volgens mij de onderste brug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.