Woody268 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) yo, ik heb net toen ik deze forum aan het lezen was zag ik een topic staan over faggio en ik leesde dit topic en ging ook proberen wat er stond wat ze schrijfde wat je moet doen dus ik opende handling.cfg met kladblok en verander een paar ding (heb wel eerst gelezen wat waar voor was van het topic over handling.cfg ontleden) en als ik dan op opslaan klike komt er op: kan bestand c:\program files\rockstar games\gta san andreas\data\handling.cfg niet maken. en dan moet ik dat bestand zoeken, en opslaan als: alle bestanden en ik klik opslaan en komt het er weer op van kan bestand c:\program files\rockstar games\gta san andreas\data\handling.cfg niet maken. weet iemand dus hoe dat komt (heb windows vista business als het iets uitmaakt). dank U Bewerkt: 25 april 2009 door woody268 Reageren
lolhooftz Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 rechter muisknop-opennen met-kladblok en anders weet ik t ook niet:( Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Misschien staat het bestand op alleen-lezen, klik rechtermuisknop op het bestand en vervolgens ''eigenschappen''. Nu kun je alleen-lezen aan of uit vinken. Als het aangevinkt staat moet je hem uitvinken, staat hij al uitgevinkt dan hoef je er niets mee te doen. Dan kan het ook nog zijn dat je het bestand moet uitvoeren als administrator, ik weet niet hoe je dat kan doen aangezien ik niet over Windows Vista beschik. Grtz RD Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Staat je GTA aan? Dan werkt het ook niet. Reageren
badcrow Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Ik heb het zelfde probleem Ik laat het weten als ik er uit ben. Reageren
Dextho Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) Jah ik heb de oplossing je downlaod dit programmatje http://www.killicon.com/GTAIVHANDLINGEDITORV1.zip dan locate je de handling file zoekt de auto op en aanpassen maar!!! Ik hoop dat ik hiermee geholpen heb zeg maar als je vragen heb Bewerkt: 5 november 2009 door Dextho Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.