Jump to content

Beetje veranderen in de handling.cfg

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

yo,

ik heb net toen ik deze forum aan het lezen was zag ik een topic staan over faggio en ik leesde dit topic en ging ook proberen wat er stond wat ze schrijfde wat je moet doen dus ik opende handling.cfg met kladblok en verander een paar ding

(heb wel eerst gelezen wat waar voor was van het topic over handling.cfg ontleden)

en als ik dan op opslaan klike komt er op:

kan bestand c:\program files\rockstar games\gta san andreas\data\handling.cfg niet maken.

en dan moet ik dat bestand zoeken, en opslaan als: alle bestanden en ik klik opslaan en komt het er weer op van kan bestand c:\program files\rockstar games\gta san andreas\data\handling.cfg niet maken.

weet iemand dus hoe dat komt (heb windows vista business als het iets uitmaakt).

dank U :cya:

Bewerkt: door woody268
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Misschien staat het bestand op alleen-lezen, klik rechtermuisknop op het bestand en vervolgens ''eigenschappen''. Nu kun je alleen-lezen aan of uit vinken. Als het aangevinkt staat moet je hem uitvinken, staat hij al uitgevinkt dan hoef je er niets mee te doen.

Dan kan het ook nog zijn dat je het bestand moet uitvoeren als administrator, ik weet niet hoe je dat kan doen aangezien ik niet over Windows Vista beschik.

Grtz RD :cya:

• 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...