Jump to content

Youtube Downloader

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft iemand een programma waarmee je filmpjes van youtube op je pc kan zetten? Hij moet werken he. Tubetilla werkt niet meer...

Geplaatst:

Goedendag,

Als je Mozilla VuurVos gebruikt kan ik je de YouPlayer aanraden. Als je het overal wilt gebruiken kun je ook internet gebruiken.... Zelf gebruik ik ook wel eens deze site. Daarmee kun je ook video's downloaden.

Maar.... Alles is nu dus .FLV dus moet je het (indien nodig) nog converteren. Hiervoor kun je Media-Convert.com gebruiken.

Veel succes ^^

Zamg0d1

Geplaatst: (bewerkt)

Alles Gratis

Youtube Downloader o.a HD & HQ download

Kijk maar wat je wil KLIK Hier

Bewerkt: door hjerpseth
Geplaatst:

Ik download het flv-bestand met een website als DownThisVideo en daarna convert ik het naar een video of mp3-bestand met FLV to AVI MPEG WMV 3GP MP4 iPod Converter.

Erg uitgebreid:

FLV-to-AVI-MPEG-WMV-3GP-MP4-iPod-Convert.gif

Geplaatst:
Goedendag,

Als je Mozilla VuurVos gebruikt kan ik je de YouPlayer aanraden. Als je het overal wilt gebruiken kun je ook internet gebruiken.... Zelf gebruik ik ook wel eens deze site. Daarmee kun je ook video's downloaden.

Maar.... Alles is nu dus .FLV dus moet je het (indien nodig) nog converteren. Hiervoor kun je Media-Convert.com gebruiken.

Veel succes ^^

Zamg0d1

.FLV zet je gewoon om in .WMV

Dit kun je verander: Je zoekt je bestand voorbeeld: test.flv

Je verandert .FVL naar WMV

Geplaatst:
Goedendag,

Veel succes ^^

Zamg0d1

Was het maar zo simpel ;) Dit werkt niet :)

Geplaatst:

zals ik al zie kun je ook gewoon ff real player googlen en ehm dan downlaoden, hoef je niks om te zette en hij is meteen in het goede formaat.

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom .flv bestanden omzetten? Download gewoon VLC Mediaplayer, moet je nooit iets omzetten omdat deze player echt alle codecs heeft en dus echt alles kan afspelen. [Handig voor gedownloade films...]

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Jongens, het is voor te kunnen editten in windows movie maker dus die video MOET wmv of avi ofzo zijn. Ferre zijn truc werkt maar dat ene programma is een trial, en dan kan je maar 1ste minuut converten. :( Heb je geen crack of code?

Geplaatst:
Jongens, het is voor te kunnen editten in windows movie maker dus die video MOET wmv of avi ofzo zijn. Ferre zijn truc werkt maar dat ene programma is een trial, en dan kan je maar 1ste minuut converten. :( Heb je geen crack of code?

Youtube Downloader kan ook coverteren. Druk op dat bolletje voor 'convert'(als je't programma geopend hebt), kies je bestand, en converteer het naar wat je wilt.

Geplaatst:

De extensie veranderen werkt niet altijd.

Waarom .flv bestanden omzetten? Download gewoon VLC Mediaplayer, moet je nooit iets omzetten omdat deze player echt alle codecs heeft en dus echt alles kan afspelen. [Handig voor gedownloade films...]

Als je VLC Media Player hebt en het K-Lite Codec Pack dan heb je nooit meer gezeur. Je hebt dan alle codecs en kunt alles afspelen. Alleen is voor andere programma's een converter vaak wel noodzakelijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...