Lantyz Geplaatst: 8 juni 2004 Rapport Geplaatst: 8 juni 2004 Ik vroeg me af, zijn er met mij nog meer GTA2 fanaten die zich op GTA2 editing gestort hebben? Reageren
Arjen Geplaatst: 11 juni 2004 Rapport Geplaatst: 11 juni 2004 Ik heb er totaal geen verstand van. Paar jaar geleden speelde ik het elk uur, marja... Ik weet er nix van, sorry.. Reageren
Melchior Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Geplaatst: 23 juni 2004 Ik denk het niet.... GTA 2 mag dan wel nostalgisch zijn (ook ik geef het toe) Maar ook in ieder geval mijn keuze gaat uit naar mooiere, realistischere, leukere, en spannendere spelwerelden. Om nou de hele tijd op iemands pan neer te kijken. Ik kijk iemand liever recht in z'n knar! Reageren
Joriz Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Geplaatst: 23 juni 2004 Ik vroeg me af, zijn er met mij nog meer GTA2 fanaten die zich op GTA2 editing gestort hebben? Start zelf een project dan komt het vanzelf! Reageren
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 ik ben bezig aan een auto mod... Reageren
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 heel hoge snelheid + onsterfelijkheid van de auto's Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 Met die hoge snelheden moet je wel oppassen, dat trekt het spel soms niet doordat de camera het voertuig niet bij kan houden. Reageren
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 heb het gemerkt bij de testing,maar nu gaat alles goed Reageren
Ironfist Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Geplaatst: 27 juni 2004 gaat wel(dat si hetgene waar ik mee bezig ben)vooruit tenzij je niet weet wat je moet doen en dan heb je het effect van: typen gta opstarten en uittesten-oei foutje typen gta opstarten en uittesten-oei foutje typen gta opstarten en uittesten-oei foutje typen gta opstarten en uittesten-oei foutje typen gta opstarten en uittesten-oei foutje typen gta opstarten en uittesten-oei foutje ... Reageren
Le Freak Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Geplaatst: 27 juni 2004 ik ben bezig aan een auto mod... Je kunt alles opsturen naar ons! Het komt dan in de GTAgames.nl Download Database, iedereen over de hele wereld kan hem dan downloaden! Stuur je mod via e-mail of msn naar ons. Voor email adressen stuur je een PB naar Mij of naar Joriz Reageren
Ironfist Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 (bewerkt) update:wegens een irritante situatie enzo werk ik niet verder aan de mod,maar ik zal wel de beta versie opsturen of hier plaatsen(dat laatste is het beste voor mij) srry guys maar ik ben nu wel aan het werken aan een gtagames.nl auto in vice city wacht nog een weekje of 2 en dan komen de screenies Bewerkt: 28 juni 2004 door ironfist99 Reageren
Lantyz Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 (bewerkt) werk ik niet verder aan de mod *grmbl...* En toen was ik weer alleen wegens een irritante situatie enzo Bedoel je een probleem met de mod? Maybe I can help? B) Bewerkt: 28 juni 2004 door Lantyz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.