DaBeast Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 lol , ik ga nu pas beginnen met gta2 te modden^^ Reageren
tha game freak Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ik ga nu ook met GTA2 modden beginnen. Is het moeilijk om te beginnen, wilt er iemand me helpen via msn ofzo aan een mod te beginnen. (denkt toevallig nu aan lantyz ) Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Een spirituele kracht voerde me naar dit topic... Op WikiGTA vind je een aantal tutorials die je op weg helpen bij het modden van GTA2. Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 i know i know ^^ , already read teh PwN ShiT^^ Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik heb echter ooit ergens een beta-versie van het script van het Industrial District vandaan gehaald De Script Compiler, de bèta scripts en GTA2 Scripting.doc zijn eindelijk te downloaden op GTAgames.nl! Zie hier voor de download (Batterijen niet inbegrepen). Reageren
scorpia Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 danku Lantyz en GTA2 modders zijn dus toch ni uitgestorven Reageren
tha game freak Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Is het de moeite waard om GTA2 te downloaden en een mod te maken? En zijn de tutorials moeilijk? Reageren
maarte41 Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) Ik vind het zeker de moeite om het te downloaden. In het begin is het wel een beetje moeilijk om mods te maken, maar na een tijdje gaat het heel goed, want alles staat goed uitgelegd in de tutorials. Bewerkt: 17 december 2005 door maarte41 Reageren
need my speed Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Dat is zeker de moeite waard! Aangezien er bijna geen mods voor GTA2 zijn! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Dat is zeker de moeite waard! Aangezien er bijna geen mods voor GTA2 zijn! Beter zoeken, want die zijn er wel degelijk! En uitteraard is het de moeite waard. Reageren
need my speed Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik zei toch: Bijna geen... Reageren
BlackDragon Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik ben wel bezig met een map maken, maar is indd erg saai. Alleen krijg ik dat scripten niet onder de knie. Ik ben op dit moment bezig met het namaken van mijn gemeente:P:D + ik ben op een probleem gestuit. Ik kan geen zones aanmaken iedere keer als ik zones wil toevoegen slaat het af, en krijg ik een error. Als iemand kan helpen zou dat echt heel handig zijn stuur ff een mailtje: ***@***.com tnx >>> Door Lantyz: Geen emailadressen op het forum plaatsen, svp<<< Reageren
maarte41 Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Dat is het probleem met de editor, je kan in windows xp geen zones plaatsen, maar bij de tutorial op wikigta.org staat er wel een leeggehaalde map waar al zones inzitten, dus daar kan je op verderbouwen. Bewerkt: 20 december 2005 door maarte41 Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Sommige besturingssystemen geven problemen bij het aanmaken van zones. Je kunt inderdaad gebruikmaken van het level dat ik gestript heb, die kun je vinden in de forumversie van de tutorial (Pinned in dit subforum), niet op WikiGTA. Reageren
water Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Ik ben ook bezig een mod te maken maar dat missiescripten lukt niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.