BlackDragon Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 (bewerkt) [EDIT: grote quote weggehaald) Hey lantyz, ik heb het eindelijk weer es opnieuw opgepakt =D. Ik heb overigens ook gevonden, dat je wel zones kan aanmaken *wat eerder bij mij niet kon*. Dit deed ik als volgt: Edit > Zones > Edit (ipv New) als je nu op "New" klikt, heb je een iiets hogere kans dat het wel werkt =D Ik loop nu alleen tegen de muur met de garagedeuren =/ Het moment dat ik er recht voor sta, gaan ze open *zoals het hoort*. Dan loop ik naar eentje er naast, deze gaat ook gewoon open. Dan gaat de eerste weer dicht. Hierna gaat de 2e dicht, maar gaat de eerste opnieuw dicht... Bewerkt: 30 november 2009 door BlackDragon Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Ik loop nu alleen tegen de muur met de garagedeuren =/ Het moment dat ik er recht voor sta, gaan ze open *zoals het hoort*. Dan loop ik naar eentje er naast, deze gaat ook gewoon open. Dan gaat de eerste weer dicht. Hierna gaat de 2e dicht, maar gaat de eerste opnieuw dicht... Hoe ziet het script van die deuren er uit? Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Nou, ik ben het spel aan het downloaden, en misschien begin ik wel eens. Reageren
BlackDragon Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 (bewerkt) Hoe ziet het script van die deuren er uit? Even zien dat ik dit een beetje netjes hierneer zet >< //Declaration Doors DECLARE_DOOR_INFO ( 128 , 135 , 2 ) //Shop Doors DOOR_DATA bomb_door_1 = SINGLE ( 7 , 65 , 2 ) ( 7.5 , 65.5 , 2.0 , 0.0 , 0.0 ) RIGHT 0 ANY_PLAYER CLOSE_WHEN_OPEN_RULE_FAILS 200 NOT_FLIPPED NOT_REVERSED DOOR_DATA machine_door_1 = SINGLE ( 7 , 62 , 2 ) ( 7.5 , 62.5 , 2.0 , 0.0 , 0.0 ) RIGHT 0 ANY_PLAYER CLOSE_WHEN_OPEN_RULE_FAILS 200 NOT_FLIPPED NOT_REVERSED DOOR_DATA paint_door_1 = SINGLE ( 7 , 59 , 2 ) ( 7.5 , 59.5 , 2.0 , 0.0 , 0.0 ) RIGHT 0 ANY_PLAYER CLOSE_WHEN_OPEN_RULE_FAILS 200 NOT_FLIPPED NOT_REVERSED DOOR_DATA mines_door_1 = SINGLE ( 7 , 56 , 2 ) ( 7.5 , 56.5 , 2.0 , 0.0 , 0.0 ) RIGHT 0 ANY_PLAYER CLOSE_WHEN_OPEN_RULE_FAILS 200 NOT_FLIPPED NOT_REVERSED DOOR_DATA oil_door_1 = SINGLE ( 7 , 53 , 2 ) ( 7.5 , 53.5 , 2.0 , 0.0 , 0.0 ) RIGHT 0 ANY_PLAYER CLOSE_WHEN_OPEN_RULE_FAILS 200 NOT_FLIPPED NOT_REVERSED LEVELSTART // DOORS MAKE_DOOR_AUTOMATIC ( door_1 ) MAKE_DOOR_AUTOMATIC ( bomb_door_1 ) MAKE_DOOR_AUTOMATIC ( machine_door_1 ) MAKE_DOOR_AUTOMATIC ( paint_door_1 ) MAKE_DOOR_AUTOMATIC ( mines_door_1 ) MAKE_DOOR_AUTOMATIC ( oil_door_1 ) Bewerkt: 2 december 2009 door BlackDragon Reageren
Dakendak Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Ik vind wel dat de map-editor veel crasht Reageren
BlackDragon Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Geplaatst: 8 december 2009 *hoopt dat lantyz zich stiekem nog heeft bezig gehouden met de deuren?* Reageren
Lantyz Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2009 Ik heb een beetje zitten prutsen met de deuren, maar het lijkt erop dat dit een standaard verschijnsel van automatische deuren in GTA2 is. Voor zover ik weet bevatten de levels ook geen deuren die zich zo dicht op elkaar bevinden zodat ze op één scherm zichtbaar zijn; wellicht is dit de reden daarvan. Overigens is het niet nodig om iedere deur een MAKE_DOOR_AUTOMATIC mee te geven; deuren zijn standaard automatisch. Reageren
BlackDragon Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Ik heb een beetje zitten prutsen met de deuren, maar het lijkt erop dat dit een standaard verschijnsel van automatische deuren in GTA2 is. Voor zover ik weet bevatten de levels ook geen deuren die zich zo dicht op elkaar bevinden zodat ze op één scherm zichtbaar zijn; wellicht is dit de reden daarvan. Overigens is het niet nodig om iedere deur een MAKE_DOOR_AUTOMATIC mee te geven; deuren zijn standaard automatisch. Ah ik vroeg me al af waarom dat er 'make_door_automatic' bij moest, maar helaas is het jou ook niet gelukt . Toch bedankt ^^. Wat is eigenlijk het verschil tussen manual en automatic deuren? (kan zijn dat ik hier overheen heb gelezen?) Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Automatische deuren openen en sluiten automatisch volgens de voorwaarden die je in het commando opgeeft, terwijl handmatige deuren niets doen totdat het script de commando's OPEN_DOOR en/of CLOSE_DOOR tegenkomt. Reageren
BlackDragon Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Automatische deuren openen en sluiten automatisch volgens de voorwaarden die je in het commando opgeeft, terwijl handmatige deuren niets doen totdat het script de commando's OPEN_DOOR en/of CLOSE_DOOR tegenkomt. ah okay =) ^^ nah dan ga ik weer verder knutselen Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 (bewerkt) hallo. ik ben kort geleden gestart met GTA2 modding. ik heb al een eigen map gemaakt, en een eigen script. nu is het probleem, dat als ik GTA2 wil opstarten, mijn venster zwart word met een blauw vierkantje er midden in. ik heb geen flauw idee wat ik verkeerd doe nochtans ik de hele tutorial netjes volg. hier is mijn script: PLAYER_PED Joe = ( 23.5 , 40.5 , 1.0 ) 4 0 OBJ_DATA electrogun = ( 23.5 , 32.5 , 1.0 ) 0 COLLECT_03 10 LEVELSTART LEVELEND mijn map heb ik gebouwd in de downloadbare "MAP0" omdat zone's toevoegen niet werkte. het enige wat mijn map bevat is 8 maal 9 tegels.... mvg, Ice EDIT: Al heeeel lang gefixt Bewerkt: 5 augustus 2010 door R-fl3x Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.