mink Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 via de tag guide van wikigta ben ik de tags gaan overspuiten. Nou mis ik er 2. Waarschijlijk heb ik ze gewoon overgeslagen maar toch... Kzit nu op 98.60 procent en je moet perse de tags doen voor 100%. Nou kan ik natuurlijk alles opnieuw afgaan maar dat duurt een uur. Weet iemand misschien een manier om te weten hoe je kan zien welke je hebt gemist? laterz M1nk PS.Khad ook een snapshot gemist! Als je genoeg ruimte hebt kan je het beste gewoon de foto gwn opslaan. Als je er dan één mist weet je welke! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Ja daar is zeker wel een manier voor. Als je even de savegame editor download (http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=811) en ergens neerzet, en hem opstart, kan je jouw savegame erin laden. Dan ga je gewoon naar het tabblad "Tags" of "Photo Opportunities", en de vakjes die dan niet aangevinkt zijn die heb je nog niet gehad. Je savegame blijft gewoon goed, er wordt niks veranderd aan je GTA SA, dus het is helemaal veilig. Als je de Tags en Photos zelf niet wil doen kan je ze ook gewoon aanvinken in de Editor, en je savegame opslaan. Je savegame is dan ook nog gewoon goed en je hebt dan alles gehaald. Reageren
thomas1010 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) Ik heb een programma ervoor gevondenhier de link ps ik heb die programma zelf niet uitgetest dus weet niet hoe het werkt. EDIT Lance vance was paar min vroeger Bewerkt: 25 april 2009 door thomas1010 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Als je even de savegame editor download (http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=811) en ergens neerzet, en hem opstart, kan je jouw savegame erin laden. Dan ga je gewoon naar het tabblad "Tags" of "Photo Opportunities", en de vakjes die dan niet aangevinkt zijn die heb je nog niet gehad.Mink heeft op 1,4% het spel bijna (eigenhandig?) uitgespeeld en dan kom jij aan met een savegame-editor! Als dit jouw manier is van hulp bieden, post dan niet. Kom op zeg!Welkom op GTAForum.nl mink Gebruik de directe download-link van thomas1010 mink, SAMA (San Andreas Mission Analyzer) laat precies zien wat er nog gehaald moet worden voor de 100%, inclusief plattegronden met de 'collectables'; maar alleen voor PC-savegmes. Dit werkt helaas niet voor het spel op de PS2 of Xbox; dan moet je inderdaad eventjes alles nog een keer langsgaan. Succes Reageren
mink Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ik had(niet dat dat wat uit maakt) aan de tips niet veel omdat ik mijn spel op de ps2 doe. Ik heb eens even alle tags opnieuw bekeken op wikiGTA en bekeek welke ik me niet kon herinerren of ik die had gedaan. Deze hielp me al gou bij één van de twee. Helaas waren de andere allemaal al gedaan en besloot ik ze allemaal opnieuw te doen(een paar natuurlijk niet omdat ik die al in die ene missie had gedaan). Gelukkig was nummer 13 ofzoo(die tegen dat motel aan) niet goed overgespoten. Kheb SA inmiddels voor de volle 100% uitgespeeld en ben aan GTA3 begonnen. PS. weet iemand hoe je gta advance kunt krijgen? niet meer te koop en ook niet op marktplaats. OP gta IV en chinatown waes na heb ik alle GTA'S(Pas 2 gespeeld) >>> Door _KoE_Mzungu: Dit is het SA: Missie Hulp subforum, voor vragen over missies e.d. van het spel GTA San Andreas. Vragen over andere GTA's kan je in de desbetreffende subfora stellen.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.