barthoving Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) hallo, ik heb gta gekocht om te modden en om die auto's te tunen dus moet ik het hele spel uit hebben gespeeld om auto's te tunen dus nu wil ik een savegame downloaden ik weet wel hoe het moet en hoe je hem moet plaatsen. en als ik dat dan heb gedaan dat naar gta san andreas user file te kopieren dan klik ik op load game endan end of the line dan zie je wel dat hij het laad maar dan staat er een zwart beeld met rapport verzenden en niet verzenden en al druk ik op niet verzenden dat doet ie het niet mvg bart Bewerkt: 25 april 2009 door barthoving Reageren
Timske Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Waar heb je het bestand geplaatst? Reageren
K.O. Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Ik denk dat het komt doordat je de verkeerde versie van San Andreas hebt. Of de verkeerde versie van de savegame, dat is maar net hoe je het bekijkt. Er zijn namelijk twee verschillende versies uitgebracht van San Andreas, en safegames van V1 werken niet op SA V2 en andersom. In de Download Database op ons forum kun je voor beide versies savegames downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.