fatty owl Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Welke auto is dit? en is het dezelfde als deze? Bewerkt: 15 mei 2005 door fatty owl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 lijkt me een jester, waarom wil je dat eigenlijk weten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Welke auto is dit? JESTER!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 dan moet je in de walktrough kijken en dan bij auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) hij is cool en ik wil em Als ik mijn jester voor de mod garage gaat ie niet open Bewerkt: 15 mei 2005 door fatty owl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 hij is cool en ik wil em :huh: hoezo ik wil hem je kunt toch gewoon gaan zoeken en als je een beetje de zelfde auto ziet jat je die toch gewoon :huh: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 hij is cool en ik wil em :huh: hoezo ik wil hem je kunt toch gewoon gaan zoeken en als je een beetje de zelfde auto ziet jat je die toch gewoon :huh: :huh: hij is getuned en ik kon dus niet zien welke dat was (en er rijden geen getunede autos rond right?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 oke ik snap het <_< maar wat was er met de modding shop??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) oke ik snap het <_< maar wat was er met de modding shop??? hij gaat niet open als ik mijn jester ervoor zet (de vorige keer toch niet) EDIT:ik zal nog eens gaan testen Bewerkt: 15 mei 2005 door fatty owl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 dat is raar mischien gewoon een bug doen andere auto's het wel?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 oke ik snap het <_< maar wat was er met de modding shop??? hij gaat niet open als ik mijn jester ervoor zet (de vorige keer toch niet) En bij welke modding shop zit je dan? Je kan de Jester alleen tunen bij Wheel Arch Angels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 ja, ik zal nog eens rap gaan testen, brb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 ja, ik zal nog eens rap gaan testen, brb of het kan zijn dat je nog niet genoeg missie's gedaan hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 ja, ik zal nog eens rap gaan testen, brb of het kan zijn dat je nog niet genoeg missie's gedaan hebt ik heb alle missies gedaan daar staat een jester maar die is op slot( aan arch wheels angels) hwdf kan die open? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) ik heb alle missies gedaan daar staat een jester maar die is op slot( aan arch wheels angels) hwdf kan die open? je kunt hem naar een garage toeduwen of een andere zoeken. en misschien kun je hem bij de import kraan kopen Bewerkt: 15 mei 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.