fatty owl Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Ik heb hem al en volledig getuned thxx iedereen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Kijk eerst in de Walktrough gedeelte voordat je iets plaatst. Dat is wel zo handig.FAQ @ GTAGAMES.NL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Kijk eerst in de Walktrough gedeelte voordat je iets plaatst.Dat is wel zo handig.FAQ @ GTAGAMES.NL joehoe!! hoeveel keer heeft hij al gezegd dat hij niet wist welke auto het is omdat hij getund is!!! :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Je kan 'm tunen bij Wheel Arch Angels, maar om hierin te kunnen moet je wel de Showroom voor CJ's Garage hebben gekocht, en om die te kunnen kopen... moet je weer alle missies van CJ's Garage uitspelen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TmTm Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 oke ik snap het <_< maar wat was er met de modding shop??? hij gaat niet open als ik mijn jester ervoor zet (de vorige keer toch niet) EDIT:ik zal nog eens gaan testen JE MOET HEM TUNEN BIJ DE ANDERE MOD GARAGE IN SF DIE KRIJG JE OP GEGEVEN MOMENT AL HEB JE DE AUTO RIJLES GEHAALD HEB KRIJG JE 3 OF 4 MISSIES DAN KAN HET DAAR BIJ DE WEEL ARCH ANGELS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 Je kan 'm tunen bij Wheel Arch Angels, maar om hierin te kunnen moet je wel de Showroom voor CJ's Garage hebben gekocht, en om die te kunnen kopen... moet je weer alle missies van CJ's Garage uitspelen.... je moet ook de rijschool uithebben! en dan belt cesar je, en dan moet je da "huis" tegenover je garage kopen. dan wat missies doen om auto's te stelen. als je dan die missie hebt voltooid staan die in da "huis"( en volgens mij kan je ze allemaal tunen bij wheel arch angels!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 (bewerkt) TER VERDUIDELIKING ik heb alle missies uitgespeeld (had je geweten als je de hele post had gelezen) ik weet dat je hem in weels arch angels moet tunen (had je geweten als je de hele post had gelezen) ik heb de auto nu helemaal (met alles erop en eraan) (had je ook geweten als je de hele post had gelezen) je kan eigenlijk ook stoppen met replys te geven want het is nergens meer voor nodig <_< Bewerkt: 18 mei 2005 door fatty owl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.