Jump to content

Welke auto?

fatty owl

Recommended Posts

Je kan 'm tunen bij Wheel Arch Angels, maar om hierin te kunnen moet je wel de Showroom voor CJ's Garage hebben gekocht, en om die te kunnen kopen... moet je weer alle missies van CJ's Garage uitspelen.... :puh:

Delen op andere websites

oke ik snap het  <_<

maar wat was er met de modding shop???

hij gaat niet open als ik mijn jester ervoor zet (de vorige keer toch niet)

EDIT:ik zal nog eens gaan testen

JE MOET HEM TUNEN BIJ DE ANDERE MOD GARAGE IN SF DIE KRIJG JE OP GEGEVEN MOMENT AL HEB JE DE AUTO RIJLES GEHAALD HEB KRIJG JE 3 OF 4 MISSIES DAN KAN HET DAAR BIJ DE WEEL ARCH ANGELS.

Delen op andere websites

Je kan 'm tunen bij Wheel Arch Angels, maar om hierin te kunnen moet je wel de Showroom voor CJ's Garage hebben gekocht, en om die te kunnen kopen... moet je weer alle missies van CJ's Garage uitspelen.... :puh:

je moet ook de rijschool uithebben! en dan belt cesar je, en dan moet je da "huis" tegenover je garage kopen. dan wat missies doen om auto's te stelen. als je dan die missie hebt voltooid staan die in da "huis"( en volgens mij kan je ze allemaal tunen bij wheel arch angels!)

Delen op andere websites

TER VERDUIDELIKING

ik heb alle missies uitgespeeld (had je geweten als je de hele post had gelezen)

ik weet dat je hem in weels arch angels moet tunen (had je geweten als je de hele post had gelezen)

ik heb de auto nu helemaal (met alles erop en eraan) (had je ook geweten als je de hele post had gelezen)

je kan eigenlijk ook stoppen met replys te geven want het is nergens meer voor nodig <_<

Bewerkt: door fatty owl
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...