GT-Aap Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Ik heb een vraagje. Ik ben nu de Hillhouse SF mod aan het installeren. Ik heb net ontelbaar veel bestanden vervangen in gta3.img. Als laatste stap van de installatie moet ik 2 bestanden in de Cleo map zetten. Waar vind ik die, of moet ik die zelf maken? Reageren
Robando Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Je moet zelf een map maken die Cleo heet. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Je moet niet alleen een map maken, maar ook de CLEO3 library installeren. Hier staat een duidelijke tutorial over hoe je CLEO3 installeerd. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Waar kan ik die mod vinden want ik zou hem ook wel willen Reageren
K.O. Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Waar kan ik die mod vinden want ik zou hem ook wel willenAan de hand van Google kom ik binnen enkele luttele seconden op deze pagina uit. Dat 'ontelbaar veel bestanden vervangen in gta3.img' gaat overigens om slechts 3 bestandjes. Deze pagina had jij zelf ook zo kunnen vinden trouwens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.