lexus123 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Hallo iedereen Ik zit hier met een probleempje. Mijn MSN wilt niet meer werken. Met name mijn account. Dat van m'n zusje werkt gewoon nog perfect. Als ik probeer in te loggen komt er na een paar minuten een fout met de tekst: ''AANMELDEN BIJ WINDOWS LIVE MESSENGER NIET MOGELIJK Je contactpersonenlijst is nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. Meer informatie... Foutcode: 80191002'' Gisteren kreeg ik dit ook al dus dat ''probeer het later opnieuw'' is dus gelul. Ik hoop dat iemand mij kan helpen en alvast bedankt. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Herinstalleer MSN en zeg wat er dan gebeurt Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 (bewerkt) Via Configuratiescherm --> Programma's en Onderdelen (vista) of Software (XP) kan je WLM herinstalleren/repareren. Werkt dat niet? De foutcode staat trouwens niet bij Help bij Windows Live. @hieronder: Weet ik toch. Bewerkt: 26 april 2009 door TomHagen Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 @ Tom, Ik zat net even de errorcode op te googelen en ik kwam tegen dat je moest proberen te repareren via configuratiescherm @Lexus, Probeer eerst te repareren en als dat niet werkt probeer dan reinstall. Reageren
lexus123 Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Via Configuratiescherm --> Programma's en Onderdelen (vista) of Software (XP) kan je WLM herinstalleren/repareren. Werkt dat niet?De foutcode staat trouwens niet bij Help bij Windows Live. Lol, MSN staat er niet eens bij : En ik kan nog gewoon op www.hotmail.com inloggen Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 (bewerkt) Lol, MSN staat er niet eens bij : Vaag. Maar er staat dus ook geen Windows Live Messenger. Is het niet Windows Live Essentials? Edit: Ja dus, in het WL Essentials pakket zit ook WLM. Dat moet je dus reapareren. En ik kan nog gewoon op www.hotmail.com inloggen Dat heeft ook vrij weinig met WLM te maken. Bewerkt: 26 april 2009 door TomHagen Reageren
lexus123 Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2009 (bewerkt) Lol, MSN staat er niet eens bij : Vaag. Maar er staat dus ook geen Windows Live Messenger. Is het niet Windows Live Essentials? Edit: Ja dus, in het WL Essentials pakket zit ook WLM. Dat moet je dus reapareren. Werkte hopelijk. Er staat tenslotte dat ''Messenger'' gerepareert is: Moet ik het opnieuw opstarten Hoeft niet, werkt weer! Dank jullie! Bewerkt: 26 april 2009 door lexus123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.