Jump to content

Irritante melding.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen, telkens als ik op een link klik [Of een nieuw venster van iets open]

Krijg ik deze melding:

irri0je.jpg

Ik had al eerder problemen met die 180search assistent ofzo. Maar nu komt het weer.

Geplaatst:

een keer met je virusscanner en Hitman pro of een dergelijk programma erover heen gaan kan wel is helpen ;)

Geplaatst: (bewerkt)

al een spyware remover geprobeert? Hitman bijvoorbeeld of adware dat wil soms wel lukken bij deze problemen

edit: Kraay was me nét voor

Bewerkt: door The Outlaw
Geplaatst: (bewerkt)

Probeer dit is

En daarna anti spyware tools erover heen.

EDIT: fout link verwijderd. De uninstallen verergenrd het alleen maar!!!

Bewerkt: door BrokenTable
Geplaatst:
Gefeliciteerd, je hebt een hangslot gewonnen!

De zgn. uninstaller van 180search assistant maakt het er niet beter op! Topic weer open voor eventuele andere idee-en.

Zoals in een eerder topic is aangehaald kun jehet iig. verwijderen met hijackthis.

Geplaatst:

Internet Explorer weggooien en Mozilla Firefox gebruiken.

Zet zoveel mogelijk Anti-Spyware programma's op je pc en nog een Pop Up Killer (FF laat soms nog weleens wat door namelijk)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb zelf nog nooit last gehad van deze ongein, want ik gebruik zoals se7en ook al suggereerde FireFox, en dan bestaat dit probleem bijna niet.

Verschillende familie-leden (die maar niet aan firefox willen:( ) komt dit probleem regelmatig voor en daarvoor heb ik op m'n memstick altijd bij me : Adaware, Spybot search&destroy en Hijack This. En door deze drie erovereen te halen zijn tot nu toe alle problemen nog oplosbaar geweest. Ik vind zelf Spybot Search&destroy de beste van de drie, maar ik gebruik ze altijd in combinatie voor een optimaal effect.

Geplaatst:
Internet Explorer weggooien en Mozilla Firefox gebruiken.

Zet zoveel mogelijk Anti-Spyware programma's op je pc en nog een Pop Up Killer (FF laat soms nog weleens wat door namelijk)

Inderdaad. Firefox owns the web. ;)

Geplaatst:
Of beter idee neem linux of mac os als besturing syteem gegarandeerd nooit last van spyware.

Totdat het interessant is (lees groter marktaandeel) om daar exploits te gaan zoeken.

Ik was vroeger altijd voorstander van Netscape (t/m 4.7). Tegenwoordig gebruik ik Avantbrowser (schil om IE heen) en heb ook geen last van Spyware. De enige keer dat ik Spyware hebt gehad was door het instaleren van een vervulld programma, niet door IE.

Het is ook sterk afhankelijk van de sites waar je surft...

Zoals de Consumentenbond (voor zover die iets betrouwbaar kunnen onderzoeken) als publiceerde: MS Antispyware haalde de meeste Spyware van een PC af. Zeker ook een programma om bij je te hebben als je een systeem (Win2000(+) ) ga schoonmaken.

Internet Explorer weggooien

Waren daar nou juist niet de rechtzaken over dat dat niet kan :-)

Geplaatst:

ik had Hitman Pro 2 over mijn computer laten lopen.

En ging naar de site, met de statistieken, en daar stond dat voor 1 programma de proeftijd was verlopen, opnieuw downloaden hielp niet.

Zou Hitman Pro 2 gewoon doorgaan met dat programma?

Geplaatst:
Ik heb zelf nog nooit last gehad van deze ongein, want ik gebruik zoals se7en ook al suggereerde FireFox, en dan bestaat dit probleem bijna niet.

Verschillende familie-leden (die maar niet aan firefox willen:( ) komt dit probleem regelmatig voor en daarvoor heb ik op m'n memstick altijd bij me : Adaware, Spybot search&destroy en Hijack This. En door deze drie erovereen te halen zijn tot nu toe alle problemen nog oplosbaar geweest. Ik vind zelf Spybot Search&destroy de beste van de drie, maar ik gebruik ze altijd in combinatie voor een optimaal effect.

Spyware ligt eerder aan de computergebruiker dan aan de internetbrowser.

Ik gebruik internet xploder en ik heb geen last van troep. Smmige mensen schijnen nog moeite te hebben met wat goed en fout is.

Geplaatst:

Met FireFox heb ik ook geen last van die irritante popups.

Zoals Se7en al zei: Af en toe krijg je wel een popup van bijv. WoOt You won $5.000.000 en die shit.

Daarom heb ik ook nog een extra popup filter geinstaleerd en heb nu helemaal nergens last meer van.

Ik weet niet zeker of we je een link mogen geven van waar je FF kan downloaden.

Daarom doe ik het ook niet.

Zoek maar gewoon op Google. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...