Barcelonagek Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Hallo, Ik zoek eigenlijk een game die ik wil kopen.. Er kan iets van sport zijn. maar niet fifa 09 want ik ga ik 2010 kopen. Racen kan maar dan moet het wel realistisch racen zijn.En schieten kan ook maar dan moet het wel een goed spel zijn. Wat zijn volgens jullie nou echt goede spellen die ik eventuweel kan kopen? MVG, barca Reageren
gta master 1 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Handig als je het platform vermeld en bij PC ook je specs? Misschien kun je nog wat specifieker zijn over jouw gamestijl? (welke vind je nu al erg vet/speel(de) je nu?) Reageren
.Stan Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 (bewerkt) Ja idd. Ik denk dat kwa Racespellen Burnout (de nieuwste) je wel zal bevallen en bij de shooters, er zijn er zo veel van, ikzelf vind CoD het beste, maar daar verschillen de meningen over. Dus net zoals hierboven, graag platform en genre, en wat je eerder speelde, dan kunnen we je iets geven wat daar dan op lijkt. Stanboy96 Bewerkt: 26 april 2009 door stanboy96 Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Probeer Far Cry 2, het verhaal is erg goed. De gameplay is vet. En de graphics zijn geweldig! Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Probeer Far Cry 2, het verhaal is erg goed. De gameplay is vet. En de graphics zijn geweldig! ik vond hem niet zo steeds de zelfde missies en altijd aan de andere kant van de jungel Reageren
gta master 1 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Probeer Far Cry 2, het verhaal is erg goed. De gameplay is vet. En de graphics zijn geweldig! En dat is al een voorbeeld van waar Stanboy over praate: iedereen vind een andere game leuk. De meningen zijn verdeeld. Zo vind ik FC2 de grootste miskoop in mn gamecollectie. Reageren
Barcelonagek Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Het is voor de ps3. Ik houd heel erg van gta Ik houd ook van F1 en Fifa spellen die ik heb gespeeld. En vooral realistische spellen.Niet met monsters of iets dergelijks. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Het is voor de ps3.Ik houd heel erg van gta Ik houd ook van F1 en Fifa spellen die ik heb gespeeld. En vooral realistische spellen.Niet met monsters of iets dergelijks. Als je van GTA houdt kun je Saints Row 2 een keer proberen, of iets als Maffia 2. Misschien past de godfather dan er ook nog wel tussen. Allemaal free roam dacht ik. Anders zijn de spellen uit de codserie een goede aanrader. Zeker cod4 is erg realistisch.. Reageren
Barcelonagek Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Hey wat vinden jullie van Nascar 09? Tenminste als je niet van racen houd dan hoef je je mening niet te geven want dan is het natuurlijk toch zowiezo al saai. Of heeft toevallig iemand het? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Hou je van Grand Tursmo? Dan hou je waarschijnlijk ook van Nascar denk ik. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Hou je van Grand Tursmo? Dan hou je waarschijnlijk ook van Nascar denk ik. Nee nascar is toch rondjes rijden tot je er bij neervalt en ik heb gehoord dat de delen van EA heel slecht zijn Reageren
Barcelonagek Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Jah maar het lijkt me ook wel heel vet Nascar ik ken een aantal rijders.En ja je kan ook het heel saai bekijken rondjes rijden en rijden tot je reputatie goed is en klaar... Maar ja dan ben je geen raceliefhebber,Maar zijn er mensen die het hebben of die er ook goede kanten aan zien? Gran turismo die er is nu is vind ik niet zo super en ik vond een andere gran turismo bij je vriend (oudere) eigenlijk niet leuk.Ik verveelde me na een tijdje en je moet natuurlijk niet binnen paar races uitgekeken zijn. Ik vond metname het remmen heel slecht toen. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Probeer eens The Godfather II eens, is pas uit. Je kan tegen gangs vechten, zaken overnemen, afpersen, en allemaal andere dingen. + En er zijn echt brutte executies in The Godfather II!! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Probeer eens The Godfather II eens, is pas uit. Je kan tegen gangs vechten, zaken overnemen, afpersen, en allemaal andere dingen. + En er zijn echt brutte executies in The Godfather II!! Dan zou ik eerder Saints Row 2 kopen. Want als je Godfather II uit hebt heb je totaal niks meer te doen! :/ Bij Saints Row 2 heb je altijd wel wat te doen! Reageren
.Stan Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 We hebben het nu over free roam games én over race games, maar wat wil je nou eigenlijk, Barcelonagek?? Stanboy96 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.