weeteenbeetje Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 ja, de vc replay werkt niet, ik heb de zoekfunctie gebruikt maar niks werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 (bewerkt) Je bedoelt die herhaling die je kan zien...daar is toch een toets voor? Op welk platform speel je? EDIT: volgensmij is dat dus F1 die toets, als je hem indrukt geen replay? Wat je kan proberen is de game opnieuw installeren. (Dit alles voor de pc versie, andere consoles zou ik niet weten). Stanboy96 Bewerkt: 26 april 2009 door stanboy96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weeteenbeetje Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 Je bedoelt die herhaling die je kan zien...daar is toch een toets voor? Op welk platform speel je?EDIT: volgensmij is dat dus F1 die toets, als je hem indrukt geen replay? Wat je kan proberen is de game opnieuw installeren. (Dit alles voor de pc versie, andere consoles zou ik niet weten). Stanboy96 ja die F1 maar er gebeurt NIKS ook niet met F2 en F3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 Je bedoelt die herhaling die je kan zien...daar is toch een toets voor? Op welk platform speel je?EDIT: volgensmij is dat dus F1 die toets, als je hem indrukt geen replay? Wat je kan proberen is de game opnieuw installeren. (Dit alles voor de pc versie, andere consoles zou ik niet weten). Stanboy96 ja die F1 maar er gebeurt NIKS ook niet met F2 en F3 raaar, misschien opnieuw installeren (wel even je savegames opslaan). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 gewoon in je opties naar de toetsenbord opties gaan en dan instellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 Anders even het bestandje gta_vc.set verwijderen, in Mijn Documenten > GTA Vice City User Files. Er kan niks ergs gebeuren; alle instellingen worden weer teruggezet naar de standaard, dus ook de knoppen voor de replay. Dan zou het weer moeten werken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weeteenbeetje Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 moet je F1 blijven indrukken en is dit dan opnemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 moet je F1 blijven indrukken en is dit dan opnemen? Nee, als je F1 indrukt en loslaat worden de afgelopen 30 seconden gameplay opgenomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weeteenbeetje Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) ik heb vice city terug geïnstaleerd maar nu werkt de replay weer niet of moet je de 100% hebben? Bewerkt: 28 april 2009 door weeteenbeetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Nee, je kan gewoon altijd de Replay knop gebruiken, in dit geval F1. Trouwens, heb je het spel legaal gekocht, of heb je het gedownload? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weeteenbeetje Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) Nee, je kan gewoon altijd de Replay knop gebruiken, in dit geval F1. Trouwens, heb je het spel legaal gekocht, of heb je het gedownload? legaal het staat in het boekje hoe dat de replay werkt ik heb echt alles geprobeerd! en in instellingen staat niks over de replay HELP!!!! Bewerkt: 28 april 2009 door weeteenbeetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luccie1997 Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Sorry, stomme vraag maar ehh...... Waar heb je hem voor nodig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.