Jasperke Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 hoi =D Ik heb een probleem, als ik me User Selected Tracks (uit (mijn) Documenten -> GTA San Andreas User Files -> User Tracks -> mijn liedjes ^^) syngroniseer in GTA (gewoon), werkt hij wle ingame, maar wanneer ik hem opnieuw opstart (MTA óf GTA) doen ze het niet meer Weten jullie misschien hoe ik dit vast doe instellen? alvast bedankt =D
tinnetju Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Zijn de nummers wel compatibel met GTA SA? Zo ja als je hebt gespeeld en dan afsluit staan de nummers dan nog in de map? En ook kan het liggen aan de naam van de map want het kan zijn dat hij fouten heeft met de ^^ en de spaties! Hoop je hiermee te helpen =P
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Dan moet je ze even opnieuw scannen. Via => options => Audio => Usertracks => Scan User tracks Als het goed is doen we het weer
Jasperke Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Bedankt voor jullie reacties hoor, maar het is al opgelost tussen de 4 maanden dat ik dit topic plaatste, de bug zat hem in dat hij ze niet scande als ik MTA opstart, maar wel gewoon GTA, dus ik heb de automatische scan uitgezet. er kan een slotje op >>> Door Sandra: Oke <<<
Recommended Posts