bus driver Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 bestaat er een manier zodat de lcpd niet meer achter je aan zit zodra je op het vliegveld bent vind het wel vervelend steeds komt de politie achter mij aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 bestaat er een manier zodat de lcpd niet meer achter je aan zit zodra je op het vliegveld bentvind het wel vervelend steeds komt de politie achter mij aan nee is er niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 Wat je wel kan doen is in Multiplayer een Free Mode of Party Mode (of nog een andere mode) starten. Dan zal je niet automatisch politie achter je aan krijgen op het vliegveld. Je kan dan zelf ook instellen dat er helemaal geen politie aanwezig is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_IV_MAN Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 Nou het kan wel maar dan ga je geloof ik illegaal te werk... En daar kan ik niet over praten in verband met de regels van dit forum want dan gaat het over warez. (dit weet ik niet zeker maar ik ga er maar wel vanuit ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 je kunt een trainer gebruiken ne de wanted level uitschakelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 Nee, dit is niet op te lossen. Zodra je op PC speelt is het misschien een oplossing om te gaan modden, of een trainer te gebruiken. Je kunt na afloop natuurlijk je wantedlevel weg cheaten. Maar anders moet je toch echt inderdaad een multiplayer optie kiezen om safe over het vliegveld te kunnen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 Was er maar weer een wanted level uitschakel code zoals bij san andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 Was er maar weer een wanted level uitschakel code zoals bij san andreas Dan moet je een trainer of mod hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Was er maar weer een wanted level uitschakel code zoals bij san andreas Dan moet je een trainer of mod hebben. En die heb je spijtig genoeg niet op Consoles. =( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.