Donald-Duck Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 maar weer eens begonnen met pixelen Ik weet dat er niet heel veel op staat, maar ik was een beetje inspiratieloos, ik heb poppetjes proberen te maken, maar daar is dit gebouw te klein voor ben ik achter gekomen. Rates en comments zijn graag welkom. Reageren
michelIII Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Ziet er wel grappig uit alleen het is een beetje leeg allemaal Meer dingen moeten er in zitten maak bijvoorbeeld auto's of vrachtwagens erbij Met welk programma doe je dit?? BTW lijkt wel een beetje op habbo hotel xD Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2009 (bewerkt) dit heb ik met paint gemaakt, maar auto´s en poppetjes zijn niet mijn sterkste kant :$ en waarschijnlijk laat ik dit project nu weer rusten want ik ben al met een andere bezig. Post ik misschien dinsdag, wanneer ik weer tijd ervoor heb. maar niet vergeten, rates over dit ding zijn wel welkom, adviezen kan ik altijd nog voor de volgende keer gebruiken Bewerkt: 26 april 2009 door Donald-Duck Reageren
.Stan Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Bestaan er ook tutorails over om zoon pixelwerkjes te maken? Anders kan jij er misschien een maken Donald-Duck, Want ik vind hem wel goed gelukt, alleen beetjes leegjes... Reageren
Ophion Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Heel leuk gedaan, vooral het lijntje in de ramen met een donkere kleur zodat het een beetje 3d effect geeft. Ook de dozen buiten het gebouw is heel leuk gedaan, vooral de 'groeven' in de dozen. Nog even een vraagje: Hoe lang ben je hier mee bezig geweest? Vriendelijke groet, Jeroen. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2009 (bewerkt) ik denk wel dat er tutorials bestaan ja, google.nl / deviantart.com, zijn meestal engels maar niet heel moeilijk. Ik ben hier in totaal zo´n 2 uur mee bezig geweest, ben nog niet zo snel morgen plaats ik een nieuwe, ben er al redelijk ver mee Bewerkt: 27 april 2009 door Donald-Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.