Jump to content

pixelwerkje

Recommended Posts

Geplaatst:

maar weer eens begonnen met pixelen

container2.png

Ik weet dat er niet heel veel op staat, maar ik was een beetje inspiratieloos, ik heb poppetjes proberen te maken, maar daar is dit gebouw te klein voor ben ik achter gekomen. Rates en comments zijn graag welkom.

Geplaatst:

Ziet er wel grappig uit

alleen het is een beetje leeg allemaal

Meer dingen moeten er in zitten

maak bijvoorbeeld auto's of vrachtwagens erbij

Met welk programma doe je dit??

BTW lijkt wel een beetje op habbo hotel xD

Geplaatst: (bewerkt)

dit heb ik met paint gemaakt, maar auto´s en poppetjes zijn niet mijn sterkste kant :$ :{

en waarschijnlijk laat ik dit project nu weer rusten want ik ben al met een andere bezig. Post ik misschien dinsdag, wanneer ik weer tijd ervoor heb.

maar niet vergeten, rates over dit ding zijn wel welkom, adviezen kan ik altijd nog voor de volgende keer gebruiken

Bewerkt: door Donald-Duck
Geplaatst:

Bestaan er ook tutorails over om zoon pixelwerkjes te maken? Anders kan jij er misschien een maken Donald-Duck, Want ik vind hem wel goed gelukt, alleen beetjes leegjes...

Geplaatst:

Heel leuk gedaan, vooral het lijntje in de ramen met een donkere kleur zodat het een beetje 3d effect geeft.

Ook de dozen buiten het gebouw is heel leuk gedaan, vooral de 'groeven' in de dozen.

Nog even een vraagje: Hoe lang ben je hier mee bezig geweest?

Vriendelijke groet,

Jeroen.

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk wel dat er tutorials bestaan ja, google.nl / deviantart.com, zijn meestal engels maar niet heel moeilijk. Ik ben hier in totaal zo´n 2 uur mee bezig geweest, ben nog niet zo snel :puh:

morgen plaats ik een nieuwe, ben er al redelijk ver mee

Bewerkt: door Donald-Duck

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...