tomt Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Ik ben bij de 63% Maar wat kan je nog doen om bij de 100% te komen? ( zoals: de camera's ) Reageren
Svenie Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Je kan een kijkje nemen op WikiGTA en daar de 100% Checklist terug vinden. Alles wat je nodig hebt om de 100% te bereiken staat op deze lijst aangeduid. Het is nu enkel nog maar kwestie van afstrepen en spelen. Veel succes. Reageren
tomt Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Zijn er ook kaartjes van safehouses en dealers? ( Waar je ze kunt vinden ) En wat zijn de witte pijlen die door elkaar heen gaan ( iets van 4 ) Reageren
Svenie Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Vraag 1: Neem hier eens een kijkje. Het kaartje met alle safehouses staat nog niet online, maar dat zal zo spoedig mogelijk volgen. Vraag 2: *Zucht* Deze vraag is denk ik al tientallen keren gesteld. Nadat je verhaallijn van GTA Chinatown Wars hebt uitgespeeld, zal je een email op je PDA krijgen van ene Sean. Deze vertelt je een verhaal over twee standbeelden in de vorm van leeuwen, The Guardian Lions. Deze twee leeuwen zijn op een 'willekeurige' plek in Liberty City te vinden. De locaties waar je de Blue Twirls zag rond draaien duiden de mogelijke vindplaatsen aan. Wanneer je de twee leeuwen hebt gevonden, ben je een stap dichter bij de 100% en kan je, als je gebruik kunt maken van Wi-Fi een beloning van de Rockstar Games Social Club downloaden.Voor meer informatie verwijs ik je graag door naar WikiGTA. Gelieve in het vervolg ook even de zoekfunctie te gebruiken. Reageren
tomt Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Ik heb in die missie The Guardian Lions die 2 goude beelden gevonden en er stond op wikigta dat je een beloning krijgt, moet je die ophalen ofzo'? Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Ik heb in die missie The Guardian Lions die 2 goude beelden gevonden en er stond op wikigta dat je een beloning krijgt, moet je die ophalen ofzo'? die extra missies kan je krijgen bij de royal club van rockstar, dat moet je via je ds doen zelf heb ik geen draadloos internet hier thuis (ondersteunt de ds niet ofzo :S), dus ik kan ze niet spelen Reageren
Nissan Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Ik heb dus hetzelfde pronbleem. Hier beneden in de huiskamer staat een draadloos internet adapter. Volgens de handleiding van mijn DS Lite zou ik zonder problemen hiermee op het Wi-Fi Net kunnen met mijn DS. Maar het werkt niet . Weet iemand de oplossing? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Zorg dat de beveiliging van je router op WEP staat. Iets anders dan WEP ondersteunt de DS niet. Reageren
H995 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Ik heb dus hetzelfde pronbleem. Hier beneden in de huiskamer staat een draadloos internet adapter. Volgens de handleiding van mijn DS Lite zou ik zonder problemen hiermee op het Wi-Fi Net kunnen met mijn DS. Maar het werkt niet . Weet iemand de oplossing? je kan ook een kijkje nemen op nintendowifi.nl daar staan alle beschikbare routers op. ik weet niet of je hier nu nog wat aan heb, maarja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.