r.deroos Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 hoi, hoe kan je bij red balloon nr. 49 (in dat gebouw)? please help me! grtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 (bewerkt) Je hoeft niet in het gebouw om het af te kunnen maken. En je hebt er niks aan in dat gebouw. Loop er eens om heen misschien zie je een trap. Of gebruik een cheat/trainer/mod. Bewerkt: 27 april 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Ik ken nog een veel makkelijkere manier om alle Red Balloons te vinden in het spel zonder dat je ze ooit hebt gezien! Belangrijk: lezen op eigen risico, want als je de verhaallijn nog niet hebt uitgespeeld, dan weet je al wat je krijgt als beloning. Ik raad je aan eerst de volledige verhaallijn uit te spelen. Want als de allerlaatste missie compleet is, dan krijg je als prijs een tank, maar belangrijkste van allemaal je krijgt een Hunter als beloning. Eens je de Hunter hebt, kan je eerst een mapje uitprinten van waar alle Red Balloons zich bevinden, die je hier op onze WikiGTA kunt vinden. Eens je dat gedaan hebt, ga je naar Escobar International Airport, m.a.w. de luchthaven. Je stapt in de Hunter, hier is de precieze locatie en je kijkt op je uitgeprinte map. Ik raad je aan even op de pause toets van de PS2/PSP te drukken en even de locatie van de Red Balloon die je wilt ontploffen aan te stippen op je map. Daarna vlieg je naar de locatie van de Red Balloon en gaat een beetje in de buurt van de locatie vliegen, zo'n 10 à 20 meter vandaar. Daarna schiet je bommen af totdat er op je scherm verschijnt: ../99 Red Balloons. Dus neem je gewoon je Hunter, vlieg je naar die locatie waar er een Red Balloon is en schiet je gewoon bommen af op het gebouw/ element tot dat je hem gewoon hebt 'gepopt'. Misschien zul je liever eerst de balloon willen zien, en daarna handmatig kapotschieten. Om zelf overal vrij te kunnen richten kan je drukken op rechterschouderknop op je PSP en pijltje van de D-pad naar beneden, op je PS2 met R2, geloof ik. De manier hierboven geschreven is dan wel de snelste. Deze heb ik zelf ontdekt ^^. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 bedankt, maar ik heb het op een andere manier opgelost; ik heb een bug in het spel gebruikt om aan de overkant te komen, daar alle red balloons te poppen, en daarna teruggevlogen met een heli. maar alsnog bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-Triple-X Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Ik heb ook alle red balloons kapot gemaakt. ik reed gewoon met een auto van plek naar plek. Als de ballonnen vrij hoog zaten, dan gebruikte ik een helikopter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.