GTA-freak169 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Ik heb gta sa voor de ps2 en wil hem voor de pc, omdat ik dan mods kan downloaden! Maar nu is mijn vraag: zijn mods nu echt zo goed zodat ik hem echt op een andere console kan kopen? Reageren
007 Harings Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Het is te zien welke mods zoals de mod BC7 mod INFO dan is het zeker de moeite waard Reageren
joppie Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 (bewerkt) Ik zou hem kopen, want op gtainside.com staan geweldige mods. Waaronder geconverteerde auto's uit GTA IV voor SA en voertuigen uit VC voor SA. er staan maps, mods en nog veel meer. Check vooral de map Cars > Other, hierin staan tevens een aantal geconverteerde voertuigen uit IV. Bewerkt: 26 april 2009 door joppie Reageren
goronguy Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ik heb gta sa voor de ps2 en wil hem voor de pc, omdat ik dan mods kan downloaden! Maar nu is mijn vraag: zijn mods nu echt zo goed zodat ik hem echt op een andere console kan kopen? En daarbij kan je gta sa voor de pc nu voor een prikkie kopen! Reageren
danny18 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ik heb gta sa voor de ps2 en wil hem voor de pc, omdat ik dan mods kan downloaden! Maar nu is mijn vraag: zijn mods nu echt zo goed zodat ik hem echt op een andere console kan kopen? En daarbij kan je gta sa voor de pc nu voor een prikkie kopen! Bij ons in de buurt kan ik met het bedrag van gta IV drie keer gta SA kopen. Reageren
goronguy Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ik heb gta sa voor de ps2 en wil hem voor de pc, omdat ik dan mods kan downloaden! Maar nu is mijn vraag: zijn mods nu echt zo goed zodat ik hem echt op een andere console kan kopen? En daarbij kan je gta sa voor de pc nu voor een prikkie kopen! Bij ons in de buurt kan ik met het bedrag van gta IV drie keer gta SA kopen. Bij een zekere grote nederlandse webwinkel met bolle mannetjes heb je em voor 14.99 in huis, binnen 5-10 werkdagen Reageren
danny18 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ik heb gta sa voor de ps2 en wil hem voor de pc, omdat ik dan mods kan downloaden! Maar nu is mijn vraag: zijn mods nu echt zo goed zodat ik hem echt op een andere console kan kopen? En daarbij kan je gta sa voor de pc nu voor een prikkie kopen! Bij ons in de buurt kan ik met het bedrag van gta IV drie keer gta SA kopen. Bij een zekere grote nederlandse webwinkel met bolle mannetjes heb je em voor 14.99 in huis, binnen 5-10 werkdagen Bol.com bedoel je me dat dikke bolle blauwe mannetje. En als je dichtbij de stad woont (net zoals ik) heb je san andreas misschien nog in 10 minuutjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.