lexus123 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Hoe vinden jullie dit werkje van daft punk: Als jullie nog tips hebben, brand maar los. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Ik vind zo op het eerste gezicht de signature wat grijzig overkomen. Het heeft niet echt een sterke kleur dat staat wel wat saai. Misschien kan je proberen de achtergrond wat kleuriger te maken. Zo staat het veel beter als je de kleuren van Daft Punk terug laat komen in de achtergrond, volgens mij is dat goud, zilver en wat rood. Met wat effecten en inblenden van de renders kun je al tot een heel leuk resultaat komen Reageren
2fast{0} Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Je hebt al 2 renders verwerkt in 1 signature, het kan leuk zijn. Maar als je goed kijkt zie je al dat je hiermee je hele signature opvult wat het er niet mooier op maakt. Probeer meer versiersels te plaatsen zoals C4D's en brushes met wat kleurtjes wat er een beetje bij past. Wat je nu ziet is veel grijs en een nogal droevige en lege signature. Dit kun je verhelpen door verschillende brushes effecten en C4D's en misschien zelfs textures erin te verwerken. Je tekst is ook een aandachtspunt, je tekst zit te ver van elkaar en vult je signature ook weer teveel op. je tekst moet opvallen in je signature maar mag nooit teveel zijn, want dat gaat ten koste van de rest van je signature. Wat ik wel goed vind is je linker render, die staat er redelijk goed op alleen jammer dat de rest niet zo is. Ik had namelijk wel een mooie signature hierin gezien als er wat meer kleur inzat en wat meer versiersels, zo heb je iets meer om naar te kijken. Je tekst is ook een pluspunt kwa look alleen staat hij teveel uit elkaar zoals ik al aangaf wat ik erg jammer vind. Probeer het beetje bij elkaar te houden en niet te groot. Volg een paar leuke tuts, dat helpt altijd erg veel! 2slow{0} Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.