Jump to content

GTA IV ziet maar 279 van de 320 MB!


GewoonMarco

Recommended Posts

Hallo,

Omdat de graphics van GTA IV op mijn PC niet 'top' zijn, ben ik wat gaan proberen

met de instellingen. In het instellingen-scherm heb ik maar 279 MB, van de 320 MB

die mijn videokaart heeft. Op de bijgevoegde afbeelding is dit te zien. De PC heeft de

laatste updates voor de Videokaart en voor GTA IV geinstalleerd.. hoe kan dit dan/Is dit normaal?

Zijn er misschien aanpassingen die ik moet doorvoeren in m'n instellingen om 'beter resultaat' te krijgen?

System Specs

Videokaart: Nvidia GeForce 8800 GTS 320 MB

Processor: Intel E6600 @ 2.40 GHz

Systeemgeheugen: 4,00 GB

Besturingssysteem: Windows Vista Ultimate (32-bit)

Uiteraard is heel de boel legitiem.

post-42897-1240775824_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het antwoord weet ik niet, maar ik weet wel dat die 40 mb niet veel gaan uitmaken. De draw distance één procent omhoog zetten is al 3 mb erbij.

Maar je kan gewoon over die 279 mb gaan, al geeft ie dan wel een waarschuwing.

Ik denk trouwens dat dat bij mij ook is, ikheb 869 mb fzo, maar ik denk dat hij wat minder laat zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Om problemen te voorkomen raad ik je wel aan om die cijfers onderaan in het groen te houden i.p.v. oranje. Op die manier heb je minder last van eventuele grafische problemen tijdens het spelen. Ik heb exact dezelfde grafische kaart maar heb de resolutie wat lager staan (800x..), waardoor ik meer geheugen vrij heb voor de view distance - wat het spelen weer ten goede komt (althans voor mij).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...