Cabyon Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Mijn eerste paintwerkje. Ik heb opvallende kleuren gebruikt om eens uit te proberen, naar mijn mening goed gelukt. Rates & comments zijn van harte welkom. Reageren
.Stan Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 (bewerkt) Hij is best wel goed gelukt, alleen geef ik je nog een kleine tip: Bijv. dat glas en die lijnen bovenin, had je die niet beter met rechte lijnen kunnen maken, want dat had er misschien wat mooier uitgezien, en dat water in dat glas, je had dat beter anders kunnen doen: Eerst het glas mooi recht maken, daarna inzomen met het vergrootglas, en dan de kronkellijn pakken (dus niet de verfkwast of potlood, maar die rechte lijn waarmee je golfjes kan maken) en dan daarmee hele kleine kronkeltjes maken, en dan weer uitzomen, en dan zie je dat het er veel mooier uitziet. Ik zou bovenstaand eens proberen. Mijn punt voor nu is een: 6,9 P.S.: beetje midden onderin ben je een stukje zwart vergeten te maken of hoort dat zo? EDIT: Ik heb hem net in Paint nog een beetje voor je bewerkt, zodat je kan zien wat ik bedoelde: Ik hoop dat je daar wat aan hebt Stanboy96 Bewerkt: 27 april 2009 door stanboy96 Reageren
Timske Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Glas? Lijkt meer op een potje zout met een ander label.. Maar maak rechte lijnen. Het is overal scheef.. En gebruikt kleuren want rood en zwart zijn niet echt de mooiste kleuren. En de achtergrond is een beetje saai maak een raam of iets anders om de ruimte op te vullen 4/10 Reageren
.Stan Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Glas? Lijkt meer op een potje zout met een ander label.. Maar maak rechte lijnen. Het is overal scheef.. En gebruikt kleuren want rood en zwart zijn niet echt de mooiste kleuren. En de achtergrond is een beetje saai maak een raam of iets anders om de ruimte op te vullen 4/10 Vind je die wat ik gemaakt heb, dan al iets mooier? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Ik vind hem wel lollig 7/10 Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Die van Cabby is inderdaad een potje zout . Maar ehh... ik vind het wel mooi een 6/10. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Voor een paintwerk is het niet noob, dus een 8/10. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Wel een mooi paintwerkje, alleen zoals Timske zei: een beetje meer kleur in het plaatje brengen , maar verder is het wel goed voor je eerste paintwerkje Alleen jammer dat het glas water geen glas bier is Rating: 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.