Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

28529923.png

Mijn eerste paintwerkje. Ik heb opvallende kleuren gebruikt om eens uit te proberen, naar mijn mening goed gelukt. :) Rates & comments zijn van harte welkom. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Hij is best wel goed gelukt, alleen geef ik je nog een kleine tip: Bijv. dat glas en die lijnen bovenin, had je die niet beter met rechte lijnen kunnen maken, want dat had er misschien wat mooier uitgezien, en dat water in dat glas, je had dat beter anders kunnen doen: Eerst het glas mooi recht maken, daarna inzomen met het vergrootglas, en dan de kronkellijn pakken (dus niet de verfkwast of potlood, maar die rechte lijn waarmee je golfjes kan maken) en dan daarmee hele kleine kronkeltjes maken, en dan weer uitzomen, en dan zie je dat het er veel mooier uitziet.

Ik zou bovenstaand eens proberen.

Mijn punt voor nu is een: 6,9

P.S.: beetje midden onderin ben je een stukje zwart vergeten te maken of hoort dat zo?

EDIT: Ik heb hem net in Paint nog een beetje voor je bewerkt, zodat je kan zien wat ik bedoelde:

edittekening.png

Ik hoop dat je daar wat aan hebt :)

Stanboy96 :cya:

Bewerkt: door stanboy96
Geplaatst:

Glas? Lijkt meer op een potje zout met een ander label.. Maar maak rechte lijnen. Het is overal scheef.. En gebruikt kleuren want rood en zwart zijn niet echt de mooiste kleuren. En de achtergrond is een beetje saai maak een raam of iets anders om de ruimte op te vullen :tu:

4/10

Geplaatst:
Glas? Lijkt meer op een potje zout met een ander label.. Maar maak rechte lijnen. Het is overal scheef.. En gebruikt kleuren want rood en zwart zijn niet echt de mooiste kleuren. En de achtergrond is een beetje saai maak een raam of iets anders om de ruimte op te vullen :tu:

4/10

Vind je die wat ik gemaakt heb, dan al iets mooier?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wel een mooi paintwerkje, alleen zoals Timske zei: een beetje meer kleur in het plaatje brengen :Y, maar verder is het wel goed voor je eerste paintwerkje :tu:

Alleen jammer dat het glas water geen glas bier is :puh:

Rating: 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...