Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Hoi iedereen! Ik heb nOObmode geïnstalleerd, en wanneer GTA geladen is zeggen ze dat er een fout is opgetreden! Waarbij ik altijd op niet verzenden klik. Nu heb ik nOObmode verwijderd, maar GTA doet het nog steeds niet! Dit is echt vreemd. Hij start gewoon op, en dat werkt gewoon normaal, maar na het laden krijg ik die waarschuwing! Help me hiermee! Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Ik denk een SCM fout. Zorg dus dat je een backup kan vinden van je MAIN.SCM, of SCRIPT.IMG. Of vraag deze hier aan. Is het niet de SCM, dan is het je SaveGame. Nadat je een nieuwe SCM hebt namelijk, ben je verplicht een New Game te starten. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Het heeft gewerkt! Ik heb gewoon een New game gestart. Dank je voor je hulp!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.