Ewoud Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Ik heb een simpel en leuk spelletje verzonnen: Zoek de Verschillen De bedoeling is dat 1 iemand een orgineel plaatje verandert en zowel de orginele en bewerkte online zet. Nu moeten de andere de verschillen zoeken. De gene die als eerste alle verschillen heeft gevonden mag een nieuwe plaatsen. De regels: -Pas posten als je alle verschillen heb gevonden. Als je niet alle verschillen heb gevonden en je post moet je weer wachten tot de volgende ronden. -De grote van de plaatjes mogen niet groter zijn dan (b)550 bij (h)500. -Niet meer dan 5 verschillen en vermeld hoeveel verschillen er zijn. -Markeer of beschrijf duidelijk de verschillen. Ik blaas af met deze er zijn 3 verschillen. Orgineel Bewerkte @se7en ik had al zow vermoeden Bewerkt: 27 januari 2008 door .Levi. Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) is er maar één verschil? edit: sorry niet goed gelezen dan heb ik ze en dan mag ik niet meer mee doen <_< :crying: Bewerkt: 15 mei 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Nee fout. Ik heb vermeld dat er 3 verschillen zijn. Wachten tot de volgende ronden met meedoen biohazard Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Ik denk dat ik ze allemaal heb, naar super lang zoeken! Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Misschien verschrikkelijk kinderachtig, maar kon geen beter vinden... Orgineel Bewerkte Succes, wel héééél erg makkelijk... EDIT: Niet kijken naar dat varkensoortje, dat is NIKS! Bewerkt: 15 mei 2005 door Badman Reageren
Arjen Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Een blad mist, stukje van plant is donkerpaars en de bij is spoorloos verdwenen. Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Een blad mist, stukje van plant is donkerpaars en de bij is spoorloos verdwenen. plus dat de rondjes uit de rechtseplant weg zijn Bewerkt: 15 mei 2005 door Ewoud Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 nog iets er zijn twee rose dingen aan de zijkanten verwisseld Reageren
Arjen Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 nog iets er zijn twee rose dingen aan de zijkanten verwisseld Uhum.. EDIT: Niet kijken naar dat varkensoortje, dat is NIKS! Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 nog iets er zijn twee rose dingen aan de zijkanten verwisseld Uhum.. EDIT: Niet kijken naar dat varkensoortje, dat is NIKS! ja sorry dat heeft hij later pas bij gezet dus dat heb ik niet meer gelezen Reageren
-Niels- Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Er zijn 5 verschillen! dat heb ik er niet bij gezet. En graag er een tekening bij, Biohazard had er 4, maar moet nog ééntje bij? Wie is het snelst? Reageren
-Niels- Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 De stengel is kleiner hehe, ze zijn er? Maar wie mag er nou? Er zijn allemaal verschillen genoemd, door verschillende personen. :huh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.