iefen Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 ik wil een mod maken in san andreas waarmee je als je door rood rijd politie achter je aan komt. maar ik weet niet precies waar ik moet beginnen. ik kan wel spawnen enz. maar meer niet echt Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 ik wil een mod maken in san andreas waarmee je als je door rood rijd politie achter je aan komt.maar ik weet niet precies waar ik moet beginnen. ik kan wel spawnen enz. maar meer niet echt Uhm...Kan volgensmij niet (Of, alhoewel is hardcoded) aangezien je volgensmij geen 2dfx-statussen aan de SCM kunt doorgeven. Apple-Mac Reageren
pitbul Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 ik kan zelf niet cleo scripten maar kun je het niet met cleo doen? Reageren
iefen Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2009 na ik heb nog nooit ge cleod maar wel scmt Reageren
PatrickW Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Voor zover ik weet is het (nog) niet mogelijk om in SCM of CLEO de status van een verkeerslicht op te vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.