Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een hamer/ mes gemaakt in sketchup en daarna geexporteerd naar 3dsmax en toen daar bat.dff en ik heb de bat.txd ook verandert en toegevoegd in gta3.img maar als ik ingame wil kijken naar die honkbalknuppel crasht me spel. in dff viewer werkt hij wel gewoon.

ik heb hem ook op de zelfde grote geschaald als de honkbal knuppel

dit is trouwens me eerste wapen mod die ik ingame probeer te zetten

heo moet ik hem werkend krijgen?

zie bijlage voor de txd en de dff file.

honkbal.zip

Geplaatst:

Welk spel? Als het GTA San Andreas is, kan het zijn omdat je versie 2.0 hebt en je kan in 2.0 niet modden. Je kan dit oplossen door te downgraden naar versie 1.0, met een downgrader. Die downgrader kan je vinden in de download database.

Hoe weet je of je V2.0 hebt? Als je V2.0 hebt, staat dat als het goed is in het hoofdmenu van GTA San Andreas, in een van de hoeken.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb v1.0

want ik mod al langer. maar deze heb ik zelf gemaakt

[EDIT] ik heb san andreas

Bewerkt: door pitbul
Geplaatst:

Het kan zijn dat je je model niet in zijn hand het geplaatst.. En als je dan gaat slaan, schieten of gooien dan crasht je game.. Of bedoel je dit niet?

Geplaatst:

Vergeten je txd te compressen misschien? Compress die eens opnieuw. Verder weet ik niet hoe het met wapens zit, maar bij wapens heb je, dacht ik, ook dummies die aangeven waar CJ het wapen vast moet pakken enzo. Het kan zijn dat jij gewoon je wapen hebt geexporteerd waardoor nu die dummies niet meer in de dff zitten. Ik heb zelf niet veel ervaring met het ingame zetten van wapens of auto's in 3dsmax(alleen gebouwen), dus ik weet het niet precies..

Met auto's is in ieder geval zo dat als je bepaalde dummies weg laat, dan crasht je spel, zelfde geldt voor het niet compressen van de txd.

Geplaatst: (bewerkt)

dummies wat zijn dat?

[EDIT] ik heb mijn txd file net geopend in txd workshop en toen zagen alle afbeeldingen er raar uit

Bewerkt: door pitbul
Geplaatst:

Importeer eens de originele bat en zet jou model vergelijkbaar op die positie ;) Vergeet niet daarna de pivot op 0 te zetten en de XForm te resetten (zorgt ervoor dat draaihoeken etc. worden gereset maar je model wel deze positie staat, anders ziet het er in San Andreas anders uit).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...