Bierbuikje Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Hallo, ik heb 2 vragen. 1. Bij de zijmissie 'Noodle Run' moet je in een chinese noodle wagen mensen noodles brengen, maar ondertussen wordt je beschoten door rivalen. Als ik dan terug schiet en ze allemaal dood heb dan komt de politie mij in elkaar meppen. Als ik me daar ook op afreageer dan heb ik veel meer sterren erbij en komen er nog meer politie mensen. Uiteindelijk zit dus de hele stad achter mij aan en lukt het me nooit meer om deze missie te halen. Heeft iemand tips voor mij om deze missie wel te halen? 2. Moet je bij de zijmissies overal brons hebben om de 100% te halen of moet je doorgaan tot goud? Alvast bedankt. Bierbuikje Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Niemand die het weet? Ook niet maar 1 van de 2 vragen? Reageren
Nissan Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Ik ga je wel proberen te helpen ^^. Antwoord op je eerste vraag: ga eerst de Vigilante missies doen. Als je die behaald word je Armor 2x zo sterk. Laat je rivalen maar op je schieten, als het toch té extreem word kun je even een steegje inrijden en daar met je gun je rivalen afschieten. Ik weet geen anwoord op je tweede vraag . Reageren
Svenie Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Ik zal even een antwoord proberen formuleren op je tweede vraag. Heb je bij elke zijmissie een gouden medaille nodig? In ieder geval bij Vigilante, Paramedic, Taxi Driver, Firefighter en de twee challenges Excess Delivery en Noodle Run wel. De beloning van bovenstaande missies moet je sowieso ook hebben voor de 100%, dus in dat geval ook de gouden medaille. Bij de races en andere challenges volstaat een bronzen medaille. De enige zijmissie waarvan ik niet weet of je wel of niet een gouden medaille moet halen is de Liberty City Gun Club. Ik laat het je wel weten als ik hier een antwoord op heb gevonden. Bronzen medailles op de Rampages zijn trouwens ook voldoende, goud is er enkel voor diegene die er naar streven alles goud te halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.