Jump to content

Torrentz Downloaden.


Crusher!!

Recommended Posts

Yo lui,

ik heb een klein probleempje ik download al jaren games enzo van torentz. alleen ik heb 20mb/s van tele2

en de maxium snelheid die ik ooit heb bereikt is 1,1mb/s, ik weet dat je een poort kan openen tcp 6881, die staat los

maar tog het blijft sloom, is dr een instelling die ik moet veranderen om het sneller te laten gaan ofwat?

EDIT: ik gebruik *** om te downloaden

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Yo lui,

ik heb een klein probleempje ik download al jaren games enzo van torentz. alleen ik heb 20mb/s van tele2

en de maxium snelheid die ik ooit heb bereikt is 1,1mb/s, ik weet dat je een poort kan openen tcp 6881, die staat los

maar tog het blijft sloom, is dr een instelling die ik moet veranderen om het sneller te laten gaan ofwat?

EDIT: ik gebruik *** om te downloaden

20 mbs internet betekent niet dat je 20 mb per seconden download ik heb 300 mbs dan zou ik het wel fijn vinden als ik ook 300mb per seconden zo downloaden

ik gebruik *** die is wel sneller(dit is niet illegaal omdat ik ook gewoon dingen kan downloaden zonder de browser want de browser is bijna altijd trager dan ***

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt dit is inderdaad illigaal, omdat torrentz meestal gebruikt word voor illegaal media/spellen enz. mee te downloaden. Als je eerdere topics had gezien waar het ook over torrentz ging, dan kon je zien dat die gesloten waren. Daarom is het een beetje nutteloos om het toch te proberen.

Ik denk dat als een mod dit ziet dat dit topic op slot gaat :slotje: ...

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...