frankdubbe Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 (bewerkt) Hallo Ik heb zodus een orginele Gta die ook op 2 pc run-voor de lan fun ik ben ook op reis geweest en speelde de game ook daar op 2 pcs in lan Nu had ik in het weekend enorm veel miserie met mijn pcs zodat ik die allebei wel 5 keren formateerde Ook installeerde ik zoveel maal gta...... nu weigert gta mijn serial omdat die teveel gebruikt is op verschillende pcs Mag je nu al je games nie meer instaleren waar en hoeveel je wilt Nu kan ik mijn serial niet meer gebruiken wat kan ik doen vele dank Frank Bewerkt: 27 april 2009 door frankdubbe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 in dit geval zul je toch echt met r* support contact op moeten nemen, met geweigerde serials kunnen wij je echt neit verder helpen, hierin zou r* je echt verder moetne helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 Raar, aangezien er bij de release bekend gemaakt was dat je een serial zoveel mogelijk mocht instaleren als je zelf zou willen. Bel anders naar Take Two. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankdubbe Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Raar, aangezien er bij de release bekend gemaakt was dat je een serial zoveel mogelijk mocht instaleren als je zelf zou willen. Bel anders naar Take Two. what is take two ????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DennisBerry Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) Take Two is de Developer van de game en kan jouw waarschijnlijk wel verder helpen. Zoek gewoon op de site van take two: klik hier Bewerkt: 28 april 2009 door berrygosie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.