2fast{0} Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 (bewerkt) Ik heb een aanvraag gedaan voor iemand, wat vinden we? Bewerkt: 27 april 2009 door 2slow{0} Reageren
Timske Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Je neemt de kleur van de bh als achtergrond. Ze is wel heeeeeel erg blank waardoor ik de achtergrond niet echt bij de huidskleur vind passen. En de render is niet zo goed gerendert of niet goed ingeblend. Soms zie je van die lelijke plekken. Kijk plaatje in de bijlage maar. Maar verder is er niet veel op aan te merken. Ik rate hem een 8/10 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Je neemt de kleur van de bh als achtergrond. Ze is wel heeeeeel erg blank waardoor ik de achtergrond niet echt bij de huidskleur vind passen. En de render is niet zo goed gerendert of niet goed ingeblend. Soms zie je van die lelijke plekken. Kijk plaatje in de bijlage maar. Maar verder is er niet veel op aan te merken. Ik rate hem een 8/10 Bedankt en dat foutje is wel heel slecht.. Heb het gelijk verbeterd.. Bedankt. Reageren
Timske Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Vind hem verder wel geslaagd nu 10/10 Vind vooral het witte op de achtergrond mooi. Is dat C4D of hoe heet dat ookal weer Reageren
2fast{0} Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Vind hem verder wel geslaagd nu 10/10Vind vooral het witte op de achtergrond mooi. Is dat C4D of hoe heet dat ookal weer Verschillende C4D's inderdaad. Reageren
Royboow Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Hij is erg goed gelukt. De kleuren staan goed,de render is mooi en het lettertype is wat Triads altijd heeft ik vind hem goed geslaagd 10/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.