Jump to content

Girly in the head

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een aanvraag gedaan voor iemand, wat vinden we?

Triads3.png

Bewerkt: door 2slow{0}
Geplaatst:

Je neemt de kleur van de bh als achtergrond. Ze is wel heeeeeel erg blank waardoor ik de achtergrond niet echt bij de huidskleur vind passen. En de render is niet zo goed gerendert of niet goed ingeblend. Soms zie je van die lelijke plekken. Kijk plaatje in de bijlage maar. Maar verder is er niet veel op aan te merken. Ik rate hem een 8/10 :tu:

post-66814-1240866178.jpg

Geplaatst:
Je neemt de kleur van de bh als achtergrond. Ze is wel heeeeeel erg blank waardoor ik de achtergrond niet echt bij de huidskleur vind passen. En de render is niet zo goed gerendert of niet goed ingeblend. Soms zie je van die lelijke plekken. Kijk plaatje in de bijlage maar. Maar verder is er niet veel op aan te merken. Ik rate hem een 8/10 :tu:

Bedankt en dat foutje is wel heel slecht.. Heb het gelijk verbeterd.. Bedankt.

Geplaatst:

Vind hem verder wel geslaagd nu ;)10/10

Vind vooral het witte op de achtergrond mooi. Is dat C4D of hoe heet dat ookal weer :engel:

Geplaatst:
Vind hem verder wel geslaagd nu ;)10/10

Vind vooral het witte op de achtergrond mooi. Is dat C4D of hoe heet dat ookal weer :engel:

Verschillende C4D's inderdaad.

Geplaatst:

Hij is erg goed gelukt.

De kleuren staan goed,de render is mooi en het lettertype is wat Triads altijd heeft

ik vind hem goed geslaagd

10/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...