MegaTech Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 ik heb een klein probleempje... ik heb auto's gedownload voor Vice City en ik wil dan starte... ( ik heb i.p.v. de Admiral, die auto waarmee hij komt aanrijden in het begin, een Lamborghini_Murcielago_VC gedaan ). dan stapt er een gast meestal uit en rent dan naar binnen en dan kom jij naar buiten... maar ja bij mij loopt ie dan niet vast maar hij doet niks meer. ik zie dan een briefenbus als scherm ( zwart vlak boven en zwart vlak onder ) dan zie ik die auto in dat steegje staan maar dan doet ie niks meer... wie kan mij helpen? Reageren
GTA Gangster Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 ik heb een klein probleempje... ik heb auto's gedownload voor Vice City en ik wil dan starte... ( ik heb i.p.v. de Admiral, die auto waarmee hij komt aanrijden in het begin, een Lamborghini_Murcielago_VC gedaan ). dan stapt er een gast meestal uit en rent dan naar binnen en dan kom jij naar buiten... maar ja bij mij loopt ie dan niet vast maar hij doet niks meer. ik zie dan een briefenbus als scherm ( zwart vlak boven en zwart vlak onder ) dan zie ik die auto in dat steegje staan maar dan doet ie niks meer... wie kan mij helpen? Misschien fout geïnstalleerd. Probeer het eens opnieuw. Als het dan fout gaat.. weet ik het ook niet meer. Heb je geen andere mods gebruikt ofzo????? <_< Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Probeer 's een andere auto te vervangen, eentje die niet gebruikt wordt in dit soort cutscenes. --topic moved-- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.