Timske Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Is dit cleo? En waar kan ik het downloaden >Video< Reageren
PatrickW Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Is dit cleo? En waar kan ik het downloaden>Video< Geen idee, ik kan geen link naar de mod vinden. Maar ik vermoed dat het gewoon het schade-model van de auto is Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Je zou natuurlijk ook een berichtje kunnen sturen naar de uploader van de video. Misschien weet hij of is misschien is hij wel de maker van de mod. Grtz RD Reageren
iefen Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 t is cleo. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=357254 Reageren
HA5H Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 De cleo code voor deze mod: {$CLEO .cs} :Airbag 03A4: name_thread 'TESTER' :Airbag_11 0001: wait 0 ms 00D6: if 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false @Airbag_11 00D6: if 00DF: actor $PLAYER_ACTOR driving 004D: jump_if_false @Airbag_743 03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car 02E3: 2@ = car 0@ speed 0063: 1@ -= 2@ // (float) 04F7: status_text $10954 type 0 line 1 GXT 'DUMMY' // global_variable 00D6: if 0039: 4@ == 0 004D: jump_if_false @Airbag_169 0006: 4@ = 1 0A12: get_car 0@ tertiary_color_to 5@ quaternary_color_to 6@ 00D6: if and 0039: 6@ == 0 8039: not 6@ == 1 004D: jump_if_false @Airbag_169 0209: 5@ = random_int_in_ranges 0 2 0A11: set_car 0@ tertiary_color_to 5@ quaternary_color_to 1 :Airbag_169 008A: $10954 = 5@ // (int) 0247: load_model 2903 00D6: if 0021: 1@ > 23.0 004D: jump_if_false @Airbag_728 0092: 3@ = float 1@ to_integer 0016: 3@ /= 4 0851: set_actor $PLAYER_ACTOR decrease_health_by 3@ flag 1 0689: set_car 0@ remove_componentA 0 visible_effect_flag 1 0689: set_car 0@ remove_componentA 1 visible_effect_flag 1 0689: set_car 0@ remove_componentA 2 visible_effect_flag 1 0689: set_car 0@ remove_componentA 3 visible_effect_flag 1 0730: car 0@ damage_component 4 // versionA 0730: car 0@ damage_component 5 // versionA 0730: car 0@ damage_component 6 // versionA 07D5: set_car 0@ velocity_in_direction_XYZ 0.0 0.0 -0.43 rotation_velocitiesXY 0.21 0.32 unk 0.0 0224: set_car 0@ health_to 400 00D6: if and 0039: 5@ == 1 004D: jump_if_false @Airbag_649 0006: 5@ = 0 0A11: set_car 0@ tertiary_color_to 0 quaternary_color_to 1 00AA: store_car 0@ position_to 10@ 11@ 12@ 00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to 13@ 14@ 15@ 0063: 13@ -= 10@ // (float) 0063: 14@ -= 11@ // (float) 0063: 15@ -= 12@ // (float) 000B: 13@ += -0.47 000B: 14@ += 0.18 000B: 15@ += 0.19 0107: 9@ = create_object 2903 at 0.0 0.0 0.0 0681: attach_object 9@ to_car 0@ with_offset 13@ 14@ 15@ rotation 74.24 0.0 0.0 08D2: object 9@ scale_model 0.02 0006: 32@ = 0 :Airbag_510 0001: wait 0 ms 00D6: if 001B: 100 > 32@ 004D: jump_if_false @Airbag_565 0093: 17@ = integer 32@ to_float 0017: 17@ /= 1400.0 08D2: object 9@ scale_model 17@ 0002: jump @Airbag_510 :Airbag_565 0001: wait 0 ms 0006: 16@ = 2000 0062: 16@ -= 32@ // (int) 00D6: if 001B: 2000 > 32@ 004D: jump_if_false @Airbag_637 0093: 17@ = integer 16@ to_float 0017: 17@ /= 26500.0 08D2: object 9@ scale_model 17@ 0002: jump @Airbag_565 :Airbag_637 0108: destroy_object 9@ 0002: jump @Airbag_728 :Airbag_649 04FE: deflate_tire 0 on_car 0@ 0689: set_car 0@ remove_componentA 4 visible_effect_flag 1 0689: set_car 0@ remove_componentA 5 visible_effect_flag 1 0689: set_car 0@ remove_componentA 6 visible_effect_flag 1 0730: car 0@ damage_component 0 // versionA 0730: car 0@ damage_component 1 // versionA 0730: car 0@ damage_component 2 // versionA 0730: car 0@ damage_component 3 // versionA 0012: 3@ *= 8 0851: set_actor $PLAYER_ACTOR decrease_health_by 3@ flag 1 :Airbag_728 02E3: 1@ = car 0@ speed 0002: jump @Airbag_11 :Airbag_743 0006: 1@ = 0 0006: 2@ = 0 0006: 4@ = 0 0002: jump @Airbag_11 Hij werkt alleen niet met motor crashes want dan crasht je SA Dus zou je hem moeten ombouwen of moeten uitbreiden voor motor crashesh Reageren
PatrickW Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Hij werkt alleen niet met motor crashes want dan crasht je SA Dus zou je hem moeten ombouwen of moeten uitbreiden voor motor crashesh Als je dit: (op ongeveer de 10e regel) 00D6: if 00DF: actor $PLAYER_ACTOR driving Veranderd in: 00D6: if and 00DF: actor $PLAYER_ACTOR driving 847A: not actor $PLAYER_ACTOR driving_bike 84A7: not actor $PLAYER_ACTOR driving_boat 84C8: not actor $PLAYER_ACTOR driving_flying_vehicle Dan is de airbag uitgeschakeld op motoren, boten, vliegtuigen en helikopters. En zal SA niet crashen als je daarmee een ongelukje maakt Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 het stond erin hoe hij dat deed; 'u dun download it u get it with da car mod', hij kreeg eht dus bij de automod Reageren
PatrickW Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 het stond erin hoe hij dat deed; 'u dun download it u get it with da car mod', hij kreeg eht dus bij de automod Misschien een tip voor de volgende keer: lees eerst de reacties door die al gegeven zijn, voor je zelf reageert Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.