Jump to content

Metroid Signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb vandaag aan een Metroid Signature gewerkt. Ik ben redelijk tevreden over het resultaat. Ik heb veel gebrushed en hem mooi ingeblend zodat het net lijkt alsof hij in de rook zelf staat. Verder heb ik dan ook een (bijpassende) lettertype gekozen. Hier is de originele foto: KLIK. Het is mijn 4de sig die ik tot nu toe heb gemaakt. Raten graag!

Metroid Signature

MetroidSignature.jpg

Bewerkt: door Nstyle08Z
Geplaatst:

Deze signature is aardig goed gelukt :) Je hebt hem een beetje een cartoon achtige uitstraling gegeven, dat heeft wel wat. Inblenden is je ook goed afgegaan, al stukke beter zeker voor een beginner. Alleen vind ik hem wat te licht, zoals onderaan de signature heeft het een wat wit achtige glow, dat vind ik zelf niet zo mooi staan. Maar dat is denk ik meer een mening. Je kan misschien nog wat veranderen met de Brightness & Contrast en Levels, maar dat moet je zelf maar even kijken of dat nog tot een leuk resultaat komt. Wel jammer van je tekst dat deze wat onduidelijk is geworden. Verder echt top voor een 4de sig!

Geplaatst:

Oefen baart kunst. Het word steeds beter. Je krijgt een goede vooruitgang.. Alleen jammer dat de tekst niet zo opvalt in je signature. Verder is het inderdaad wat cartoon achtig. En ik vind hem te wit. Meer heb ik er eigenlijk niet over te vertellen. Ik rate 7/10 :tu:

Geplaatst:
Vraagje, hoe heb je hem opgeslagen?
Als PSD en JPEG. Dus ik kan hem nog altijd bewerken in het Photoshop Document.
Geplaatst:
Vraagje, hoe heb je hem opgeslagen?
Als PSD en JPEG. Dus ik kan hem nog altijd bewerken in het Photoshop Document.

Ik zou die JPEG vervangen door PNG. Want nu heeft je signature een beetje een lage kwaliteit. Als je hem als PNG. opslaat wordt het bestand groter, en de kwaliteit hoger. Probeer maar eens.

Geplaatst:

@.NightFlower:

Dankje voor de rate, het betekent veel voor me. En van dat wit-achtige glow, dat is rook die rond hem vliegt. Hij zit namelijk midden in zo'n mistige rookplaats.

@Timske:

Ook bedankt voor de rate! Maar kan je even wat details geven over welke plekken je te wit vind? Of even aanduiden op de sig zelf? Ik vind de tekst wel bijpassend, het lettertype, de kleuren. De letters zitten ook achter die rook verscholen, daarom is het wat minder duidelijk op het eerste zicht.

@Forumrunner:

Het bestand word te groot. In de forumregels staat er toch dat je sig maar maximum 100kb mag zijn? Of mag het net maximum 10 kb over de lijn zijn? Maar ik blij met het resultaat die ik heb. Bedankt voor de tip! Zal eraan denken als ik iets opsla.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...