frankdubbe Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Ik ondervind dat deinstalatie van gta vlot loopt -et echter lezen vd dvd1 verloopt moeilijk Mijn dvd vertoont weinig slijtage maar toch start die moeilijk op ??? kan ik die laten vervangen of op een of andere manier een backup nemen thx Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Ik ondervind dat deinstalatie van gta vlot loopt -et echter lezen vd dvd1 verloopt moeilijkMijn dvd vertoont weinig slijtage maar toch start die moeilijk op ??? kan ik die laten vervangen of op een of andere manier een backup nemen thx Je zou Alcohol 120% Kunnen downloaden. Daarmee kan je een virtuele cd maken. Die je dan ook invoert in een virtuele drive. Reageren
Dvt Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Ik ondervind dat deinstalatie van gta vlot loopt -et echter lezen vd dvd1 verloopt moeilijkMijn dvd vertoont weinig slijtage maar toch start die moeilijk op ??? kan ik die laten vervangen of op een of andere manier een backup nemen thx Je zou Alcohol 120% Kunnen downloaden. Daarmee kan je een virtuele cd maken. Die je dan ook invoert in een virtuele drive. Heeft IV daar dan geen beveiliging tegen? Reageren
[ION]Leviathan Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/SecuROM Er was een manier om GTA4 vanaf een backup te kunnen draaien (alleen het origineel, omdat er een unieke SecuROM code bij zou staan) zonder gebruik te maken van een crack, maar ik zou niet meer weten waar ergens je daar informatie over zou kunnen vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.